54 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een cowboybag overgekocht, zijn nieuw super duur ,maar wel heel degelijk materiaal !
5 jaar geleden
Een tas nemen die je zelf heel mooi vind. In elke tas kun je luiers stoppen , zodra en luier voor staat worden ze duurder 😂.. lekker veel vakjes zijn handig.
5 jaar geleden
https://www.wehkamp.nl/little-company-luiertas-set-blauw-16238237/?origin=orderdetail_product_image
Ik heb deze gekocht, geen ervaring mee en nog niet gebruikt natuurlijk!
Maar hij ziet er mooi, ruim en praktisch uit, maar niet TE groot...
Ik ben er heel blij mee!
5 jaar geleden
Ik had een goedkope van kruidvat... maar die barstte uit zn voegen. Stiksels naast de rits lieten los. Idd een soort cowboybag is handig en groot genoeg. Ik heb een leren donkergroene nu gekocht van prenetal soort sporttas model alleen wel kleinste model met veel vakken en lekker ruim, altijd ruimte tekort met poederbusjes, fles, luiers, extra kledingsetje, uiteindelijk sapfles en fruitpotje na half jaartje mee naar de opvang etc.
5 jaar geleden
Reactie op Ils_
Ik heb deze Cwoboysbag, prachtig stevig ding, maar best zwaar vind ik.

Deze heb ik ook! Paar jaar geleden al gekocht toen ik graag een cowboysbag wilde! Fijne tas met heel veel vakjes.

5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht. Is ook te gebruiken als rugzak. Dat leek ons wel handig zodat je ook je handen vrij hebt, maar moet uiteraard nog blijken

5 jaar geleden
Wij hebben er een van Herschel. Lekker stoer en waterafstotend. En er zit een uitneembare verschoon mat in waar je ook luiers en doekjes in kan doen. Super handig