54 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een cowboybag overgekocht, zijn nieuw super duur ,maar wel heel degelijk materiaal !

5 jaar geleden

Een tas nemen die je zelf heel mooi vind. In elke tas kun je luiers stoppen , zodra en luier voor staat worden ze duurder 😂.. lekker veel vakjes zijn handig.

5 jaar geleden

Deze heb ik is zalig kun je ook als bed gebruike

5 jaar geleden

Ik ben voor een rugzak gegaan vaan naanaabeebi. Lekker alles geordend en makkelijk/comfortabel op de rug te dragen. Is bij meerdere merken verkrijgbaar.

5 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/little-company-luiertas-set-blauw-16238237/?origin=orderdetail_product_image Ik heb deze gekocht, geen ervaring mee en nog niet gebruikt natuurlijk! Maar hij ziet er mooi, ruim en praktisch uit, maar niet TE groot... Ik ben er heel blij mee!

5 jaar geleden

Ik had een goedkope van kruidvat... maar die barstte uit zn voegen. Stiksels naast de rits lieten los. Idd een soort cowboybag is handig en groot genoeg. Ik heb een leren donkergroene nu gekocht van prenetal soort sporttas model alleen wel kleinste model met veel vakken en lekker ruim, altijd ruimte tekort met poederbusjes, fles, luiers, extra kledingsetje, uiteindelijk sapfles en fruitpotje na half jaartje mee naar de opvang etc.

5 jaar geleden

Van Koeka, toptas waar de man ook mee durft te lopen ;). Nu ook in de sale volgens mij.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje gebruikte il de luiertas die bij joolz kinderwagen gekocht was. Nu heb ik net een nieuwe gekocht online bij Mozzbags.nl Ik koos de pretty pocket luitertas. Ze kwam vandaag toe en ziet er echt mooi en praktisch uit.

5 jaar geleden

Reactie op Britt en Uk

Ik heb een cowboybag overgekocht, zijn nieuw super duur ,maar wel heel dege ...
Ik heb deze Cwoboysbag, prachtig stevig ding, maar best zwaar vind ik.

5 jaar geleden

Reactie op Sophie tut

Deze heb ik is zalig kun je ook als bed gebruike
Heb deze ook. Altijd gebruikt bij mijn zoontje super handig

5 jaar geleden