28 Reacties

5 jaar geleden

Kotexx

5 jaar geleden

Ik heb ook een knip gehad en gebruik de witte kotex. Super fijn!

5 jaar geleden

Ik hoorde ook Kotexx maar heb zelf nu Libresse en de bovenlaag is van katoen. Erg tevreden mee niet broerig. Heb anders altijd Always ook teveel plastic.

5 jaar geleden

Reactie op Iris07

Kotexx
Die gebruik ik ook, op aanraden van mijn kraamhulp. Ik vind het een erg fijn verband. Beter inderdaad dan de plastic varianten

5 jaar geleden

Sanature, dit zijn de inlegkruisjes, maar ik heb er het maandverband ook van. Erg prettig.

5 jaar geleden

Dank je voor de reacties. Dus morgen op pad voor kotexx.

5 jaar geleden

Ik ga morgen ook naar t Kruidvat voor de kotex! Maar dan een variant kleiner weer...

5 jaar geleden

Deze heb ik! Vind ik erg fijn

5 jaar geleden

Kruidvat huismerk 100% cotton. Nooit de kotex gebruikt maar deze is prima!

5 jaar geleden

Ik heb ook de sanature. Super tevreden van. Had eerst 100% katoen van always maar deze zijn dezelfde samenstelling maar iets prijsvoordeliger.. ben fan, ook omdat het niet zweet en aangenaam blijft voelen. & vooral het is niet zo uberdik 😅

5 jaar geleden

Reactie op Frang

Ik heb ook de sanature. Super tevreden van. Had eerst 100% katoen van alway ...
Dat is inderdaad wel fijn dat niet dik is. Zo klaar met die dikke kraamverband.

5 jaar geleden

Sanature is van katoen. Of kotex. De witte is heel fijn.

5 jaar geleden

Hier ook fan van het sanature maandverband.( en ook al andere fan van gemaakt ) Ook ik vloei amper nog ( 17juli bevallen ), maar gebruik nu ook het sanature maandverband.( veel fijner dan die dikke kraamverbanden. Te koop bij Kruidvat ( België en Nederland ) en Etos.

5 jaar geleden

Reactie op PlienenRob

Kruidvat huismerk 100% cotton. Nooit de kotex gebruikt maar deze is prima! ...
Deze gebruik ik ook! Erg prettig. Heb alleen geen ervaring met een open wond aangezien ik een keizersnede heb gehad.

5 jaar geleden

Hier ook Sanature gebruikt, erg tevreden over.

5 jaar geleden

Katoenen maandverband vd Kruidvat

5 jaar geleden

Yoni care maandag of inlegkruisjes

5 jaar geleden

De witte verpakking van kotex. En dan die met 2 druppels 💧

5 jaar geleden

Ik heb ook een knip gehad, op 14 juli. Na 8 dagen lossen de hechtingen vanzelf op. Ik schrok me kapot toen ik de grote open wond zag. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en kan ik vertellen dat de wond al bijna dicht is. Het gedeelte op mijn linkerbil is dicht en het stukje dat naar binnen loopt is nog maar heel iets open. Wat betreft vloeien heb ik alleen nog een soort troebele afscheiding met een klein beetje lichtroze erdoor. Ik gebruik 2 inlegkruisjes die ik na ieder toilet bezoek ververs. Ik spoel down onder ook nog steeds na ieder toilet bezoek. Het wordt iedere week beter, echt waar! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Aislynn

Ik heb ook een knip gehad, op 14 juli. Na 8 dagen lossen de hechtingen vanz ...
Hier ook een knip op 18 juli. Bij mij zijn de hechtingen allemaal afgestoten door mijn lichaam en was de wond dus ook nog flink open en pijnlijk. Inmiddels 2 weken verder en ook zo goed als dicht, met elke keer spoelen na toiletbezoek. Ik gebruik zelf de kotex maandverbanden, deze voelen zacht aan en geven genoeg bescherming tegen het vloeien.