Hallo mama's!
Wie heeft er een mamafiets die wel/niet goed bevalt? En waarom wel/ niet?
Ik vind het een hele zoektocht en wordt er nog niet wijs uit.
Ik wil graag een goede fiets kopen, maar het budget is niet mega helaas. Vandaar dat ik graag ervaringen hoor!
Ik weet niet wat het budget is maar ik heb gisteren toevallig de cortina common family gekocht. Fietst heerlijk en is ook nog eens licht. Daarnaast vind ik het geen overdreven moederfiets (zoals hij eruit ziet. Het is wel gewoon een moederfiets).
Vind overigens wel dat je hem in het echt moet zien. Op internet vond ik hem niet mooi maar in het echt wel.
Ik heb een gazelle Heavy Duty 2021 gekocht. Het is een transportfiets met een ruim breed stuur.
Hij fietst onwijs fijn en ik vind de ruimte om in te stappen onwijs meevallen!
Succes met de zoektocht :)
Ik heb een mamafiets 2e hands gekocht. Ik heb de Batavus mambo de luxe. Fijne fiets met genoeg ruimte en middenstandaard. Ik had ook een klein budget, vandaar 2e hands.
Hier ook de gazelle heavy duty. De miss grace is hetzelfde model maar dan de officiële mamafiets v gazelle. Stuur van heavy duty vond ik fijner en vind hem ook überhaupt mooier. Heel blij mee!
Hier ook de gazelle heavy duty. De miss grace is hetzelfde model maar dan d ...
Vraagje.. heb je daar ook al een fietsstoeltje op gemonteerd. Heb mijn fiets net binnen maar heb het idee dat het fietsstoeltje niet past. Ik heb een Yepp mini.
Vraagje.. heb je daar ook al een fietsstoeltje op gemonteerd. Heb mijn fiet ...
Ja heb ook precies dezelfde stoeltje. Maar als je een rek voorop hebt moet je wel het rek naar voren plaatsen. Er is bij mij een buisje tussen gezet. Heb je insta dan stuur ik je een foto hoe het zit bij mij