73 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb electrice gazelle bloom hele fijne fiets is het en heb ook nog andere maar die staat te koop dat ook een hele fijne fiets

5 jaar geleden

Ik weet niet wat het budget is maar ik heb gisteren toevallig de cortina common family gekocht. Fietst heerlijk en is ook nog eens licht. Daarnaast vind ik het geen overdreven moederfiets (zoals hij eruit ziet. Het is wel gewoon een moederfiets). Vind overigens wel dat je hem in het echt moet zien. Op internet vond ik hem niet mooi maar in het echt wel.

5 jaar geleden

Ik heb een gazelle Heavy Duty 2021 gekocht. Het is een transportfiets met een ruim breed stuur. Hij fietst onwijs fijn en ik vind de ruimte om in te stappen onwijs meevallen! Succes met de zoektocht :)

VRIEND

5 jaar geleden

Ik heb een mamafiets 2e hands gekocht. Ik heb de Batavus mambo de luxe. Fijne fiets met genoeg ruimte en middenstandaard. Ik had ook een klein budget, vandaar 2e hands.

5 jaar geleden

Ik volg even😁

5 jaar geleden

Een tijdje geleden was hier ook een topic over, daar vind je denk ik heel veel tips. Even zoeken op “mamafiets” en dan heb je hem!

5 jaar geleden

Ik had bijna een stella mama elektrische fiets fiore gekocht maar las op internet slechte recensie dus ik lees ook even mee 🍀

5 jaar geleden

Reactie op Bops

Een tijdje geleden was hier ook een topic over, daar vind je denk ik heel v ...

5 jaar geleden

Hier ook de gazelle heavy duty. De miss grace is hetzelfde model maar dan de officiële mamafiets v gazelle. Stuur van heavy duty vond ik fijner en vind hem ook überhaupt mooier. Heel blij mee!

5 jaar geleden

Reactie op -CL

Ik weet niet wat het budget is maar ik heb gisteren toevallig de cortina co ...
Deze wordt komende week geleverd. Een mooie fiets en lekker licht.

5 jaar geleden

Ik heb geen mamafiets, maar zeker genoeg ruimte om op- en af te stappen met mijn Brinckers Baker damesfiets (elektrisch). Hele fijne fiets!

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Daar kan ik veel mee, ik ga ze rustig eens bekijken!

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Hier ook de gazelle heavy duty. De miss grace is hetzelfde model maar dan d ...
Vraagje.. heb je daar ook al een fietsstoeltje op gemonteerd. Heb mijn fiets net binnen maar heb het idee dat het fietsstoeltje niet past. Ik heb een Yepp mini.

5 jaar geleden

Heb net de gazelle bloom gekocht op marktplaats en heel erg blij mee! Yepp zitje past er super op en fietst heel fijn.

5 jaar geleden

Vandaag heb ik een Cortina E-common family gekocht. Ik had altijd een Cortina. Blij mee 😃 Nu nog even mooi weer worden 😎🚲

5 jaar geleden

Reactie op Nvo

Vraagje.. heb je daar ook al een fietsstoeltje op gemonteerd. Heb mijn fiet ...
Ja heb ook precies dezelfde stoeltje. Maar als je een rek voorop hebt moet je wel het rek naar voren plaatsen. Er is bij mij een buisje tussen gezet. Heb je insta dan stuur ik je een foto hoe het zit bij mij

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Ja heb ook precies dezelfde stoeltje. Maar als je een rek voorop hebt moet ...
Ja bedankt! ben heel benieuwd. Account is neeltjevos. Ga binnenkort ook maar weer naar de fietsenmaker.

5 jaar geleden

Ik heb de Stella mama fiets, bevalt heel goed !

5 jaar geleden

Ik heb de gazelle bloom c7 gekregen voor mijn verjaardag.. heel erg blij mee want fietst heerlijk!!

5 jaar geleden

Reactie op BabyBobo

Ik heb de gazelle bloom c7 gekregen voor mijn verjaardag.. heel erg blij me ...
In de electrice variant of de gewoone ik krijg de electrice alleen levering is uitgesteld helaas