52 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de Fiore van Stella. Nog niet met de kleine gefietst, maar daar kijk ik erg naar uit. Als fiets bevalt het goed.

VRIEND

3 jaar geleden

"mama" betaal je voor... Ik heb gekeken naar een fiets met vering in de voorvork, lage instap en een stevige standaard er onder gezet. Ga zeker even de fiets proberen, vooral als je voor een elektrische gaat zit er veel verschil in. Ik heb gekozen voor een middenmotor omdat dit het meest natuurlijke fietst en ik zo beter door bijvoorbeeld hekjes kan manoeuvreren.

3 jaar geleden

Ik volg even. Ben ook op zoek, kan niet wachten om met die kleine over 3mnd op de fiets te stappen!😆

3 jaar geleden

Ik heb gewoon een gazelle miss grace. 3 versnellingen. Vind het een hele fijne fiets

3 jaar geleden

Bij ons komt stella aa maandag langs, om idd wat fietsen te proberen!

3 jaar geleden

Ik laat mijn fiets 'ombouwen', heb een Batavus diva met normaal gesproken een mandje voorop met voorvork. Deze worden eraf gehaald en de kleine komt aan de voorkant van het stuur. Stevige standaard eronder en ff een grote beurt en we kunnen de weg op! 🤗

3 jaar geleden

Ja hier een Popal Mare mamafiets. Wilde niet een hele dure fiets maar een simpele, stevige fiets met wat extra ruimte voor een zitje aan het stuur. Ben er heel blij mee.

3 jaar geleden

Ja hier een Popal Mare mamafiets. Wilde niet een hele dure fiets maar een simpele, stevige fiets met wat extra ruimte voor een zitje aan het stuur. Ben er heel blij mee.

3 jaar geleden

Ik heb de Cortina U4 Family. Hippe transport fiets en mama fiets. Heb dus ook nog een kratje wat voorop past. Kan niet wachten tot mijn zoontje echt goed kan zitten zodat we kunnen fietsen.

3 jaar geleden

Stella fiore Mamafiets en nu heb ik de urban arrow bakfiets!

3 jaar geleden

Ik had de cortina roots. Fijne fiets, fiets natuurlijk wel wat zwaarder dan een gewone stadfiets. Heb nu een bakfiets met 3 kleine kindjes iets makkelijker. Mocht ik de keuze opnieuw maken zou ik zeker voor een elektrische (moeder)fiets gaan kijken.

3 jaar geleden

Ik heb de stella fiore bestelt, komt maandag! Ben benieuwd

3 jaar geleden

Geen stella haha zeer ontevreden. Maar een bsp moederfiets :)! Heeeeel blij mee

3 jaar geleden

Ik net een week geleden deze Sparta op mp gekocht.. nog maar 1x op gefietst..zonder kindje dat wel (ze kan nog niet zelf zitten) zo voor de eerste keer reed ie prima alleen moet deze mama wat aan haar conditie doen... was al bekaf voor ik de hoek om ging 😅🙈😂

3 jaar geleden

Ik heb een Gazelle Miss Grace C7 en ben er echt heel blij mee! Advies is wel om even ergens fietsen te proberen want ik vond alleen deze fijn fietsen en op en afstappen met een zitje voorop.

3 jaar geleden

Ik heb de gazelle bloom

3 jaar geleden

Iemand ook ervaring met een elektrische mamafiets?

3 jaar geleden

Reactie op sunshine30

Bij ons komt stella aa maandag langs, om idd wat fietsen te proberen!
Dat is handig dat ze langskomen! Ik ga ook eens informeren.

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ja :) echt zooooo blij mee, niet normaal! Ik heb de bsp dolce vita mamafiets, elektrisch

3 jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Ik heb de gazelle bloom electrice besteld heb je zowel zonder als electrice