34 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi pebble plus. Icm twoway fix. Daar is dat ook bij. Inmiddels hebben we een grotere auto (stationwagon) en nu heb ik voorin genoeg ruimte. Maar voorheen was het echt krap. Met je knieën tegen het dashboardkastje

5 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi pebble plus. Icm twoway fix. Daar is dat ook bij. I ...
Ooh ook al zo echt heel vervelend he, gelukkig heb je nu al meer plek.

5 jaar geleden

Wij hebben de cybex stoel en precies t zelfde probleem

5 jaar geleden

Ja dat is gewoon zo idd. Wij hebben een maxicosi zonder isofix en dat neemt ook heel veel ruimte in beslag. En onze dochter van 2 zit in een grote maxicosi stoel en dat neemt nog meer ruimte in beslag naarmate ze groeien en langere benen krijgen.. wij rijden ook een station, dus dat wordt nog gezellig als de baby geboren is hihi.

5 jaar geleden

Wij hebben een bmw X5 en een Chevrolet avalanche zelfs daarbij is het gewoon krap .. daarbij zijn we zelf ook nog is lang .. Ik had een Seat Altea , daarbij had ik wel gewoon ruimte best appart 😆

5 jaar geleden

Bevalt deze maxi eigenlijk? Lijkt mij zo onzinnig eigenlijk? De kleine zal snel te zwaar zijn om in het binnenste gedeelte te dragen ben ik bang.

5 jaar geleden

Reactie op Geitenwollensokken

Bevalt deze maxi eigenlijk? Lijkt mij zo onzinnig eigenlijk? De kleine zal ...
Als onze kleine er is kan ik het zeggen maar is wel handig denkik dat je enkel een licht gedeelte moet tillen ipv een hele maxi-cosi

5 jaar geleden

Reactie op Geitenwollensokken

Bevalt deze maxi eigenlijk? Lijkt mij zo onzinnig eigenlijk? De kleine zal ...
Binnenste is ook gewoon hard hoor trouwen niet dat het een zacht mandje is ofzo

5 jaar geleden

Het is voor ons ook heel krap, twee weken geleden de stoeltje geïnstalleerd. Ik ben wel van plan om achter te gaan zitten als de baby is :) dus niet zo een issue

5 jaar geleden

Reactie op uiltje123

Binnenste is ook gewoon hard hoor trouwen niet dat het een zacht mandje is ...
Ohh echt .. ik dacht dat het een zacht stoffen mandje was 🙈..

5 jaar geleden

Wij hebben de isofix en de rock Maxi-Cosi... Mazda 3 (zelfde als BMW X1 qua afmetingen) mijn vriend kan ook niet meer normaal zitten in de bestuurdersstoel 😅

5 jaar geleden

Yes! Hier een Peugeot 2008, ook niet bepaald een kleine auto.. heb hem nu uit de isofix gehaald omdat ik anders niet lekker meer kan zitten op de voorstoel met m’n zwangere buik😂🤰 Maar voor mijn gevoel komt het meer door de isofix dan door deze maxi cosi.. vrienden met andere autostoeltjes én isofix hebben hetzelfde “probleem”..

5 jaar geleden

Wij de Cybex stoel met base en schrokken ook toen we hem installeerden... Maar schijnt inderdaad 'normaal' te zijn dat je in 9 vd 10 auto's opgepropt op de passagiersstoel zit, ongeacht of je een kleine of grote auto hebt...

5 jaar geleden

En wij maar denken dat de Aygo te klein was! Fijn om te lezen dat het niet perse aan onze auto ligt. Onze Aygo is zo fijn, alles past erin. We schrokken voor het eerst met het passen van de maxi cosi. Bijrijdersstoel werd ook iets krap met maxi cosi pebble plus erachter (zonder isofix). Dit hadden we dus niet verwacht. K was al bang dat we een andere auto moesten kopen😅 Ik wilde in het begin ook graag de coral. Maar de prijs en het gemak wegen uiteindelijk voor ons niet tegen elkaar op. Daarnaast is die base, die ik er dan perse ook bij wilde, ook nog eens van goud gemaakt..uhuh.

5 jaar geleden

Wie nog op zoek gaat naar een auto met meer ruimte: wij hebben nu een Ford Focus. Zeeen van ruimte voor en achterin en ook de kofferbak is ruim!

5 jaar geleden

Reactie op M J

En wij maar denken dat de Aygo te klein was! Fijn om te lezen dat het niet ...
Ja haha dat klopt wel dat het zeer prijzig is 🙈

5 jaar geleden

Wij hebben de isofix en de rock Maxi-Cosi... Mazda 3 (zelfde als BMW X1 qua ...
Is een beste plek voor maxi cosi niet achter de passagiersstoel? Las ik namelijk op internet. Meeste ongelukken gebeuren aan kant van bestuurder.

5 jaar geleden

Reactie op Olliewollie

Is een beste plek voor maxi cosi niet achter de passagiersstoel? Las ik nam ...
Als je 2 kindjes hebt dan kan het niet anders

5 jaar geleden

Reactie op Olliewollie

Is een beste plek voor maxi cosi niet achter de passagiersstoel? Las ik nam ...
Volgens mij juist niet. Omdat je als bestuurder geneigd bent de andere kant op uit te wijken bij een naderende botsing is de kant waar de bestuurder zit veiliger. Maar lees wel net dat comfort van de bestuurder belangrijk is dus dan kom je toch uit op de plek achter de passagier;) Volgens mij is achter de bestuurder ook veiliger omdat je nooit je kind kan zien en wanneer deze schuin achter je zit je geneigd kunt zijn om je om te draaien of te willen troosten als je kind huilt

5 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi pebble met de isofix en zit perfect! Heel handig dat je door de lampjes ziet dat hij goed zit