20 Reacties

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 13 weken en ik heb het toevallig gisteren eraf gehaald. Stond erbij 61cm (hij is nu 59,5 cm) echter vond ik hem te krap erin zitten met zijn jas en voetenzak

5 jaar geleden

Na een maand had ik het schuim er al uit omdat hij opgepropt zat, met 2,5 maand de banden naar de hoogste stand gedaan. Gister de rest van de verkleiner (hoofdsteundeel) eruitgehaald.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Mijn zoontje is geboren met 53cm en groeide heel snel. Momenteel op 14 weken al 64cm. Ik heb de verkleiner er na 1 week uitgehaald omdat hij veel te krap in elkaar gedoken zat.

5 jaar geleden

Haha binnen2.5 a 3 week was die eruit. Men zoontje 4330 gram bij zn geboorte paste er toen al niet goed meer in

5 jaar geleden

Grappig, dit heb ik net opgezocht op Google! Mijn zoon is 15,5 weken, is niet heel groot, maar als ik het zo lees op Google en hier, kan dat ding er al wel uit 😅

5 jaar geleden

Zij is nu 14 weken, 59 cm en weegt 5210 gram. Ik heb het idee als verkleiner eruit is dat maxi-cosi zo groot is, dat ze erin verdwijnt of lijkt dit zo?

5 jaar geleden

Ik heb het eruit gehaald vanaf ik die voetenzak erin deed. Want anders zat ze er zo krap erin. 😂

5 jaar geleden

Reactie op LittleNox

Zij is nu 14 weken, 59 cm en weegt 5210 gram. Ik heb het idee als verkleine ...
Je kunt evt. ook eerst alleen het onderste kussen ereruit halen. Dochter van 12 weken en ong 5.5 kg zit alleen in zo'n voetenzak.

5 jaar geleden

Reactie op J_dc

Mijn zoontje is geboren met 53cm en groeide heel snel. Momenteel op 14 weke ...
Dit exact! Met 14 week zat hij op 64,5cm. Met het probleem dat hij geen dikke baby is, dus mijn moeder naait al zijn broekjes omdat gekochte broekjes afzakken 😅 Ik had een verkleiner in de wipstoel, die ging er met een maand ook uit omdat z'n hoofd op de rand zat.

5 jaar geleden

Bij mij stond er tot 5 kg maar heb em bij 63 cm en 5959 eruitgehaald ( 13weken)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Dit is te vinden op de website van Maxi Cosi. Dus als je baby 60cm is :)

5 jaar geleden

Reactie op MvandeH

Dit is te vinden op de website van Maxi Cosi. Dus als je baby 60cm is :)
Ow wat fijn. Dankjewel super! Ik heb ook de pebble plus 👌

5 jaar geleden

Volgens mij is het hoofdkussentje de ‘babyhugg-verkleiner’ en dat stoeltje wat er extra in zit de ‘zitverkleiner’. De zitverkleiner eruit halen is dus nodig wanneer je baby niet meer comfortabel ligt.

5 jaar geleden

Ze is nu 15 weken en de verkleiner is er al ren week of 3 uit omdat ik de voetenzak erin heb gelegd

5 jaar geleden

Hier zit tie er nog in🤭 Bijna 15 weken....vind die stoel zo groot ineens.

VRIEND

5 jaar geleden

Vanaf 60cm kun je die eruit halen dacht ik...nu ook zonder zit mijn dochter er echt niet graag in 😕

5 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Hier zit tie er nog in🤭 Bijna 15 weken....vind die stoel zo groot ineens.
Ik heb hem er gisteravond eens even uitgehaald en gekeken hoe dat zit, maar hij heeft dan naast zich ook erg veel ruimte 🤔 hier ook 15 weken.

5 jaar geleden

Wij hebben hem helemaal niet gebruikt 🥴 wisten niet eens dat zoiets bestond.... pas toen vrienden op bezoek kwamen hadden we het erover en konden we die van hun lenen, maar toen de maxicosi niet gebruikt.... En dan na gaan dat ons meisje dysmatuur was bij geboorte en ze toen we het zkh mochten verlaten 2220gram woog 🙈 op de foto's is het net een mini poppetje in zo'n grote stoel.

5 jaar geleden

Ik heb het er gister uit gehaald. Mijn zoontje is 12 weken en het paste gewoon echt niet meer

5 jaar geleden

Reactie op J_dc

Mijn zoontje is geboren met 53cm en groeide heel snel. Momenteel op 14 weke ...
Heb ik dan echt zo’n reuzenkind. Ze was bij geboorte 52 cm, maar bij 8 weken al 62 cm en 6200 gram. 🤭😂