Heel herkenbaar, elke dag wel last van.
Maar volgens mij 'hoort dat erbij'. Je baarmoeder schijnt op te rekken.
Zelf maak ik me er echt geen zorgen over (terwijl ik echt een piekeraar ben). Voor mij eigenlijk een teken dat er echt iets aan de hand is ;).
Zolang je geen bloedverlies hebt, hoef je je geen zorgen te maken! Ik had ook krampjes, maar toen ik de topics erover las, als ik dat veel vrouwen zulke krampjes hebben. Je baarmoeder is druk aan het werk en rekt zich uit😊
Ik had met 4 weken soms echt kramp met uitstraling naar mn rug. Ik legde er dan gewoon een pittenzak op (niet te heet) en dan ontspande het weer. Nu eigenlijk geen last meer van. Ben 5.2 weken
Hier sinds vandaag ook goed last van....... voelt niet prettig en uitstraling onderrug. Naar toilet gaan vind ik best een dingetje. Bang dat ik dan toch bloed ga zien...... spannende tijden zo zeg
Ik moet eerlijk bekennen ik heb altijd krampjes en steekjes.. Als ik af en toe nergens last van heb denk juist er is iets mis.. 🙈 ik heb ook spierpijn bij mijn ribben maar ook dit schijnt allemaal erbij te horen.
Hallo,
Vandaag 5weken, morgen normaal gezien ongesteld zijn. Heb wel soms last van lage rugpijn. Ik hoop zo hard dat het temaken heeft met de zwangerschap en niet met de menstruatie. + Moet vaker plassen,laat in de avond nog honger en soms steekjes in de buik. Maakt me dan toch wel geruster maar toch wat angst voor de komende dagen.
Ik ben nu 5 week zwanger, en inderdaad ook last van krampen en dan bang voor naar de wc te gaan 🙈.. Wel sinds vandaag een strak/spierpijn gevoel in mijn onderbuik en hele zere borsten maar totaal niet misselijk.. Spannende tijd hoor tot aan de eerste echo..
Op het moment best veel last van menstruatie achtige krampen en lage rugpijn... Ik ben nu 5+5, maak me toch wel zorgen.. die late rugpijn heb ik trouwens wel vaker in combinatie met krampjes. Iemand hier ook al in zo'n vroeg stadium last van (lage) rugpijn?
Op het moment best veel last van menstruatie achtige krampen en lage rugpij ...
Hallo,
Ik ben vandaag ook 5weken en overdag last gehad van lage rugpijn idd voelt voor mij aan zoals menstruatiepijn. Nu lig ik in de zetel op mijn zij en ook steekjes in de onderbuik.