31 Reacties

5 jaar geleden

Yes! Heel herkenbaar

5 jaar geleden

Me2. En het brandend maagzuur wil dan ook wel bovenkomen...

5 jaar geleden

Ik ook. En nog erger als ik daarna wat ga doen. Maar wel een goede reden om even uit te buiken op de bank hihi.

5 jaar geleden

Heb hier het omgekeerde heb veel trek maar als ik iets pak wordt ik misselijk...

5 jaar geleden

Ik heb juist dat als ik niet eet dat ik kotsmisselijk ben :'S

5 jaar geleden

Hier ook heel misselijk kan niet eens eten

5 jaar geleden

Reactie op CdB1986

Jaa ik heb het zelfde

5 jaar geleden

Reactie op CdB1986

Dat heb ik ook

5 jaar geleden

Ik word juist misselijk van drinken! Eten valt mee, ligt eraan wat.. Haha

5 jaar geleden

Ik heb het met bepaalde dingen die ik eet, zoals vis en ei.. daarna ben ik echt misselijk maar dat heb ik echt pas sinds een week a 1.5. En ik ben nu 9 weken zwanger

5 jaar geleden

Reactie op Tweede-ukkie

Heb hier het omgekeerde heb veel trek maar als ik iets pak wordt ik misseli ...
Dat heb ik inderdaad ook.

5 jaar geleden

Wat verschrikkelijk is dat he ik moet na het eten overgeven ik kan alleen maar melk binnen houden miss wat melk bij je eten drinken helpt misschien tegen de misselijkheid en melk is goed voor de ontwikkeling van je kleine

5 jaar geleden

Reactie op CdB1986

Dit heb ik dus ook. Zodra ik dan wat eet gaat het wel weer oké.

5 jaar geleden

Ben nu 7,2 weken. Twee avonden achter elkaar kreeg ik misselijk- en duizeligheid episodes. Sindsdien doe ik het volgende en het helpt, geen episodes meer gehad: gember thee (zelfgemaakt met gemberwortel), dit helpt enorm. Geen gefrituurd voedsel eten (zo min mogelijk vet), daar kan ik nu minder tegen... voldoende water drinken, regelmatig op een dag eten en dan kleinere porties. Ik probeer ook altijd crackers bij te hebben voor het geval dat, een voorraadje thuis en op het werk. Alles voor een goed doel ❤

5 jaar geleden

Wat leuk om al die verschillende reacties te lezen 👌🏻 bij mij gaat het grotendeels best goed op wat opvliegers en krampjes na, maar tegen de tijd dat ik aan het avondeten moet beginnen draait mijn maag om 😅 heeft nog iemand hier last van?

5 jaar geleden

Ohh herkenbaar! Eet nu veel minder. Minder trek. En na warm eten voel ik me echt misselijk. Kleine dingen tussendoor eten werkt wel.

5 jaar geleden

Ik was de hele dag door erg misselijk nu sinds vandaag sporttape onder mijn borsten geplakt en het is veel minder! Tip gelezen hier op het forum : https://www.fysiotherapiehoogendoorn.nl/misselijkheids-tape-tegen-wagenziekte/

5 jaar geleden

Reactie op San-26

Ohh herkenbaar! Eet nu veel minder. Minder trek. En na warm eten voel ik me ...
Ja dit herken ik ook! Koud eten bevalt me veel beter op het moment. Je moet ook zo bijkomen van dat warme eten 😅

5 jaar geleden

Ik heb het dus als ik niet iets ga eten. Ik heb dan niet eens egt honger maar ik merk als ik dan niet snel wat ga eten ik een weeig misselijk gevoel krijg en zodra ik iets eet trekt het weg

5 jaar geleden

Ik heb totaal geen honger maar moet toch eten voor de baby. Voor ik zwanger was kon ik heel de dag zonder eten. Dus eet dan tegen me zin anders ga ik trillen. Daarna heb ik er dan wel vaak last van.