14 Reacties

5 jaar geleden

Nee dit hebben wij alleen boven de box hangen anders denkt ie dat ie mag spelen 馃檲 dus wij hebben Alleen zijn knuffels waar die mee slaapt meer niet geen prikkels verder

5 jaar geleden

Reactie op priscilla1991

Nee dit hebben wij alleen boven de box hangen anders denkt ie dat ie mag sp ...
Hier idem

5 jaar geleden

Lijkt me super eng, en nee wij hebben bewust geen mobiel gekocht bij bed

5 jaar geleden

Geen mobiel maar wel een muziekdoosje op de kamer wat soms uit het niets begint te spelen...terwijl ik dit schrijf gebeurt et nu dus ook...krijg er helemaal de kriebels van hahaha...ze ligt muisstil dus tis niet dat zij hem aan 'Huilt' zeg maar... en overdag als ze niet slaapt springt ie ook wel eens aan

5 jaar geleden

Recht uit een horrorfilm zo midden in de nacht! 馃槺馃槄 Hier ook niks aan het bedje, enkel zijn konijn waar hij mee slaapt 馃グ

5 jaar geleden

Wij hebben geen mobiel boven het bedje. Bedje is om te slapen en niet om te spelen, zo鈥檔 mobiel leidt juist af van slapen. Zal niet voor alle kindjes gelden natuurlijk, maar die van ons vindt alles interessant 馃お

5 jaar geleden

Wij hebben mobiel bij de box nu, hij graaide er naar dus niet meer bij het bed. Heel soms speelt het ineens, wrs is het opwindmechanisme dan niet goed afgewonden en stagneerde die. En ineens kan het dan toch. 馃構 net als met een scheve stapel ofzo die ineens gaat schuiven. Vraag me soms af waardoor, want aardbevingen zijn er doorgaans niet 馃き

5 jaar geleden

We gebruiken m ook zelden en hij kijkt er alleen naar als hij aan staat. Hij viel toen hij net op zijn kamertje lag met een beetje afleiding beter in slaap maar heeft m eigenlijk niet meer nodig vandaar dat ik t zo raar vind dat hij t zomaar ineens doet

5 jaar geleden

Reactie op xXLauraXx

We gebruiken m ook zelden en hij kijkt er alleen naar als hij aan staat. Hi ...
Beetje creepy ist wel 馃お

5 jaar geleden

Wij hebben alleen zon muziek ding met een koortje aan het bed hangen. Deze gaat ook wel eens maarzo aan. Maar bij ons is het echt de kleine vent die hem zelf wel even aanzet馃槀

5 jaar geleden

Wij hebben ook een mobiel boven het bedje hangen. Hij ging soms ook weleens af maar denk doordat ons dochtertje hem een soort van gesloopt heeft door heel hard aan de beestjes te trekken.馃檲

5 jaar geleden

Onze dochter heeftook een mobiel boven bed hangen.. deze speelt nooit uit zich zelf maar onze slaat tegen tegeb de houder die aam bed zit 馃ぃ Maar normaal wordt ze in de nacht paar keer wakker voor dr speentje en gaat hij aan zodat ze weer in slaap valt, nu heeft ze afgelopen nachr doorgeslapen zondet dat de mobiel aan us geweesr want batterijen wareb leeg is dit toeval of zal de mobiel teveel prikkels geveb

5 jaar geleden

Bij ons hoorde we opeens zijn rammelaar toen hij al 2 uur lag te slapen en geen rammelaar in bed heeft 馃ゲ馃ぃ

5 jaar geleden

Hier gaat die niet spontaan af. Wij hebben hem bewust boven het bed gehangen en niet bij het box. Box heefr ze andere speeltjes. Wij hebben bedje naar beneden gezet omdat ze de knuffels van de bedrand af trok als ze wakker werd