21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op JTabois
Ik volg even. Wil graag een mooie hanger (achter op naam en geboorte datum) ...
Ik kom alleen maar op www.moedersmooistesieraden.nl uit.
VRIEND
5 jaar geleden
Ik heb hier mijn hanger inclusief gravering besteld! https://www.tantetaat.nl/
5 jaar geleden
Reactie op Tweede-ukkie
Ik kom alleen maar op www.moedersmooistesieraden.nl uit.
Nou ik dus ook...ze heeft een goed mannetje bij haar website, die weet hoe Google werkt
5 jaar geleden
Oh wist niet dat dit bestond...het idee geeft me wel een mooi gevoel om deze periode altijd bij me te blijven dragen 🥰
5 jaar geleden
Nadat ik een stuk over de moedermelk sieraden van Mimmie heb gelezen, ben ik ook helemaal enthousiast geworden en wil ik graag zo'n sieraad aanschaffen. Aangezien de prijzen per aanbieder nogal verschillen, wil ik me hier wel eerst wat meer in gaan verdiepen. Ik zag bijv. dat Juuls Sieraden meer sieraden in een lagere prijsklasse aanbiedt, maar de vraag is of de kwaliteit dan ook naar wens is. Overigens kun je Mimmie ook vinden op Facebook!
Ik lees graag mee met jullie ervaringen!
5 jaar geleden
Ik heb dit laten doen bij innerjewels.nl erg goede ervaring mee. Ze nemen je helemaal mee in het proces. Je krijgt een eigen site waar je het proces kan volgen en daar plaatsen ze ook foto's. Ik ben erg blij met het resultaat.
5 jaar geleden
Ik heb een ring laten maken bij moedersmooistesieraden. Ben er heel tevreden over! Ziet er heel goed uit ook qua afwerking. Zit wel in een iets duurdere prijsklasse. Ik heb ook een armbandje bij juulssieraden laten maken voor onze dochter. Zij gebruiken geen goud dus je ziet wel het verschil met de 2 sieraden maar ook daar tot op heden heel tevreden over. Overigens begreep ik dat je wel langer ingevroren melk kan gebruiken, weet alleen niet hoelang. Bij moedersmooiste heeft ze nu namelijk wel een opdrachtenstop tot mei waarschijnlijk.
Succes met het uitzoeken! :)
5 jaar geleden
Ik ben eruit 😍 via moedersmooistesieraden heb ik een hanger besteld. Zal een foto maken als ik hem heb ontvangen.