86 Reacties

4 jaar geleden

Ze zijn hier vandaag langs geweest!!!

4 jaar geleden

Leuk, ik hem me gelijk verdiept. Een beetje een gekke vraag misschien, maar moet je dit met al je urine doen of alleen in de ochtend. Op mijn werk lijkt het m namelijk zo'n gedoe ;) :D

4 jaar geleden

Reactie op Teddie

Leuk, ik hem me gelijk verdiept. Een beetje een gekke vraag misschien, maar ...
Gewoon zo veel als praktisch haalbaar is. Op het werk lijkt me niet zo handig inderdaad! Ik heb me nu voor de tweede keer aangemeld. De vorige keer was ik er op het laatst wel wat zat van, maar het is voor een heel goed doel!

4 jaar geleden

Ik krijg maandag bezoek van hen!

4 jaar geleden

Reactie op Teddie

Leuk, ik hem me gelijk verdiept. Een beetje een gekke vraag misschien, maar ...
Alleen als je thuis bent. Je krijgt als het goed is 4 kannen per week (bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik er 8, bij mijn 3e zwangerschap 4). 1 kan gebruik je 1 dag, dus het is eigenlijk maar 4 dagen per week dat je je urine opvangt.

4 jaar geleden

Doet bij jullie de app van moeders voor moeders het? Bij mij opent die niet nl.

4 jaar geleden

Ik heb mij net ook aangemeld! :)

4 jaar geleden

Reactie op LindaV

Alleen als je thuis bent. Je krijgt als het goed is 4 kannen per week (bij ...
Ja, precies. Je kiest dan vier dagen uit die je het beste uitkomt en anders is één fles gewoon minder gevuld.

4 jaar geleden

Vandaag ook iemand bij mij langs geweest. Dikker kan die teststreep volgens mij niet worden!! Ik mag volgende week starten dan zit ik aan mijn 6e week.

4 jaar geleden

Reactie op Schaapjes

Vandaag ook iemand bij mij langs geweest. Dikker kan die teststreep volgens ...
Hoelang duurde 't voordat ze contact met je opnamen na je inschrijving?

4 jaar geleden

Hoelang duurde 't voordat ze contact met je opnamen na je inschrijving?
Ik werd de dag na inschrijving al gebeld voor een afspraak.

4 jaar geleden

Reactie op Schaapjes

Ik werd de dag na inschrijving al gebeld voor een afspraak.
Oh dat is snel! Ik ben benieuwd wanneer ze gaan bellen 😊

4 jaar geleden

Oh dat is snel! Ik ben benieuwd wanneer ze gaan bellen 😊
Ik hoop voor jouw ook snel!

4 jaar geleden

Ik heb me gister ook aangemeld !! Donderdag komen ze al langs.

4 jaar geleden

Ik ben al sinds woensdag bezig, de 2e keer dat ik mee doe.

4 jaar geleden

Reactie op Teddie

Leuk, ik hem me gelijk verdiept. Een beetje een gekke vraag misschien, maar ...
Je mag al je urine de hele dag door opvangen waar en wanneer je zelf wilt. Als het niet lukt omdat je op je werk bent bijvoorbeeld dan hoeft dat ook niet. Ze zijn blij met alles wat je opvangt en wat je niet opvangt is niet erg.

4 jaar geleden

Reactie op LindaV

Alleen als je thuis bent. Je krijgt als het goed is 4 kannen per week (bij ...
Je hoeft niet persee 1 fles per dag te gebruiken maar je mag je urine van de hele week over de flessen die je hebt verdelen. Ik zou ze alleen niet tot de rand vullen want dan kunnen ze gaan lekken tijdens het vervoeren.

4 jaar geleden

Ik heb bij alle zwangerschappen meegedaan en ben dat nu ook weer van plan. Bij de eerste twee zwangerschappen kreeg ik 8 flessen en twee schenkkannen, bij de laatste nog maar 4 en één Dat vond ik toch een beetje raar omdat ik ineens veel op het toilet plaste omdat de flessen vol zaten of omdat de schenkkan op het verkeerde toilet stond. Voelde toch een beetje als verspilling...

4 jaar geleden

Reactie op Patina

Ik heb bij alle zwangerschappen meegedaan en ben dat nu ook weer van plan. ...
Ja, ze vertelde me dat ze een keer een tekort hebben gehad en daardoor is kunstmatige hcg in dat gat gesprongen en daardoor hebben ze nu juist een grote voorraad. Daarom halen ze nu tijdelijk wat minder op zodat de voorraad niet te groot blijft (het is heel duur om grote hoeveelheden op te slaan)

4 jaar geleden

Ik doe ook mee, aanstaande maandag komen ze langs!