86 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook een knaltest met vandaag precies 5 weken! Heel blij mee. En fijn dat ik weer mee kan gaan doen vanaf volgende week!

4 jaar geleden

Gisteren positief test gehad, vandaag verloskundige gebeld en meteen aangemeld voor moeders voor moeders. Bij ons eerste kindje ook mee gedaan :)

4 jaar geleden

Vandaag moeders voor moeders langs geweest.toch wel even spannend hihi 😊 Maar twee Hele dikken strepen die gelijk er op knalde.

4 jaar geleden

Hoelang duurde het bij jullie voordat ze contact opnamen na de inschrijving?

4 jaar geleden

Reactie op frummeltjes

Hoelang duurde het bij jullie voordat ze contact opnamen na de inschrijving ...
Bij mij namen ze dezelfde dag nog contact op. Ik had bij inschrijving bij de VK aangegeven dat MvM contact op mocht nemen en toen belden ze dezelfde avond nog. Ben nu met m’n eerste week bezig :)

4 jaar geleden

Reactie op frummeltjes

Hoelang duurde het bij jullie voordat ze contact opnamen na de inschrijving ...
De volgende dag kreeg ik een sms'je. Best snel

4 jaar geleden

Ik mag donderdag ook starten! :)

4 jaar geleden

Ik start ook 🙃! Super vervelend want nadat zij waren geweest had ik wat licht roze afscheiding. Was eenmalig, alleen bij afvegen, nu helemaal gestopt gelukkig 😂!

4 jaar geleden

Hier ook een mooie positieve moeders voor moeders test op 5w+4, maandag starten:)

4 jaar geleden

Na twee weken wachten hebben ze me vanavond licht geïrriteerd gebeld omdat ze me niet eerder te pakken kregen. Ik heb wel eens een vriendelijker persoon aan de lijn gehad haha maar goed ze komt nu dinsdagavond,ben benieuwd of ze dan wat relaxter is.

4 jaar geleden

Maandag starten :)

4 jaar geleden

Ik ook vanaf maandag! De eerste fles zit al halfvol van het zoveel plassen 😂

4 jaar geleden

Net aangemeld. Wordt binnenkort gebeld. Bij de eerste twee ook gedaan. Kleine moeite met mogelijk groot resultaat.

4 jaar geleden

zaterdag aangemeld wachten tot ze mij bellen.

4 jaar geleden

Ik heb mezelf ook vandaag aangemeld. We zijn zwanger via een traject dus zo kunnen er weer nieuwe mensen geholpen worden 😊

4 jaar geleden

Vandaag ook Moeders voor moeders hier geweest. Ze zei met 5 weken zie je heel licht streepje. Maar was dus erg duidelijk! Mag volgende week beginnen.

4 jaar geleden

Vandaag begonnen! :)

4 jaar geleden

Ik heb vorige week aangemeld en woensdag intake gesprek. Ben benieuwd.

4 jaar geleden

Ik heb me net aangemeld! Gisteren de eerste echo gehad, die wilde ik even afwachten (nu 7+6). Even een vraag over het afhalen van de flessen: ik heb weleens gehoord dat je de flessen ook ergens naartoe kunt brengen zodat ze niet bij je thuis opgehaald worden? (De buren gaan het echt meteen zien ben ik bang! 🙈🙈) Iemand die weet hoe dit zit?

4 jaar geleden

Reactie op DD2923

Ik heb me net aangemeld! Gisteren de eerste echo gehad, die wilde ik even a ...
Geen idee, ik zou het aan de informatrice vragen als ze langskomt of belt voor een afspraak.