18 Reacties

5 jaar geleden
Ik heb het wel erop gezet maar vind m persoonlijk wat laag hangen dus twijfel echt of k m erop laat of eraf haal😅🙈

5 jaar geleden
Nee heb niks boven haar bedje hangen alleen in de box. Heb wel een muziek doosje naast haar bed

5 jaar geleden
Ons vorige kindje werd gek van de prikkels en hielp dus totaal niks . Leuk voor de sier , maar hoeft niet practisch te zijn hihi

5 jaar geleden
Hier ook aan de box een mobiel. Mijn eerste zoontje had een muziek knuffeltje en dat lag wel mee in het bedje achteraan.

5 jaar geleden
Nee wij hebben het niet boven het bedje, alleen boven de box.
Na een paar maanden hebben wij wel een muziekdoosje op de kamer gezet, altijd als ze gaat slapen zetten we die aan. Dan weet ze: nu moet ik slapen. Ze is nu 1.5 en voor ons werkt het goed (ook bij logeren/vakantie)

5 jaar geleden
Hier hebben we het wel gedaan, we hebben wel een ledikant van 70x140 dus ze komt er straks bij lange na niet in de buurt te liggen. Ik vind het persoonlijk erg leuk staan en als ze er last van heeft kan hij naar beneden voor de box

5 jaar geleden
Hier ook niet gedaan bij de eerste, en nu ook niet trouwens. Wij houden de slaapkamers heel rustig om prikkels te voorkomen. Beneden mag er gespeeld worden en uitgedaagd, bedje is voor slapen. Wij hebben een muziekje van de babyfoon wat we altijd aanzetten voor de eerste. Dat hebben we pas aangezet toen ze een half jaar was. En alleen s'avonds zodat ze wist dat het haar nacht slaap was. En dat werkte ideaal. Nog steeds, smiddags slaapt ze nog en doen we geen muziekje aan, s'avonds wel.

5 jaar geleden
Niet aan het bedje, wel bij de box.
Het bedje is om in te slapen. Wel hebben we een slaapliedje, die spelen we al sinds de eerste in de buik zat, nu met de derde spelen we hem ook alvast zodat dit veiligheid zou ik kunnen bieden.

5 jaar geleden
Wij hebben zo'n ster van woezel en Pip met muziekje. Maar hebben ook zo'n hondje van de prenatal met het hartbeat geluid erin.
In de box hebben we alleen een muziek mobiel van woezel en Pip.
Je snapt waarschijnlijk ook ons thema hahaha

5 jaar geleden
Ik heb er bij beide 1 en zie wel of het bevalt op niet 🤗 we willen de kleine overdag ook aan zn ledikant laten wennen dus daarom ook 1tje boven het ledikant. En dus 1tje beneden aan de box. Maar hij slaapt snachts de eerste weken in de cosleeper naast ons dus niet meteen in zn ledikantje

5 jaar geleden
Wij hebben er alleen 1 boven de box.
Wel een muziek knuffeltje wat nu aan het hemeltje hangt, maar mogelijk in bed komt 😅
In de slaapkamer wel een luchtbevochtig apparaat, met verlichting (sterretjes op het plafond) en muziek erin volgens mij..en via de babyfoon mogelijkheid om muziek af te spelen

5 jaar geleden
Heb er 1 gekocht voor boven t bedje maar hangt uiteindelijk boven de box. Hoor veel moeders dat het teveel prikkels afgeeft voor bij t bedje.