15 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Babybabyy
Even ontlasting laten checken dan zou ik denken. Verder misschien een echo ...
Ontlastingonderzoek is gedaan evenals bloedonderzoek om een glutenallergie uit te sluiten. Ontlasting kwam weinig uit, wel 2 bepaalde bacteriën maar die zouden er bij normale omstandigheden volgens hen ook in zitten. Ze geven sowieso liever geen AB aan jonge kinderen
één jaar geleden
Reactie op Babybabyy
Verder: is het een idee om te kijken of dat avondeten niet tijdens de lunch ...
Ja dit is nog wel een goed idee, dank je voor het meedenken :) ik hoop dat er nog anderen zijn die soortgelijk zelf hebben meegemaakt
één jaar geleden
Misschien een gekke vraag, maar heeft hij misschien iets ingeslikt wat in zn keel blijft hangen? Is dat nagekeken?
Onze zoon slikte een tijdje terug een stukje speelgoed door en toen moesten we in de gaten houden of hij zou gaan braken omdat het dan nog in zn keel zou kunnen zitten..
Lijkt me niet hoor aangezien het wel eventjes goed is gegaan, maar wilde het toch even zeggen. You never know!
Heel veel sterkte 🍀
één jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Misschien een gekke vraag, maar heeft hij misschien iets ingeslikt wat in z ...
Die kans acht ik inderdaad niet zo groot gezien het verloop en ook dat het begon met diarree. We hebben zelf vandaag ook wat last van onze maag maar ik kan me haast niet voorstellen dat we weeeeer een virus in huis hebben, aangezien hij door dit alles al 2 weken niet bij opvang is geweest en wij ook zeer weinig buitenshuis hebben ondernomen. Wat een gedoe :( ik maak me dan gelijk ook druk om hele nare dingen, zoals een hersentumor (Thank you Google!)..
één jaar geleden
Reactie op DanielleJansink
Die kans acht ik inderdaad niet zo groot gezien het verloop en ook dat het ...
Ja ik zei altijd google is my best friend. Maar het kan ook je ergste vijand zijn 😅
Toevallig heeft mn nichtje ook al voor de 3de keer buikgriep en die komt ook nergens momenteel (is pas 5,5 maand oud). Maar oudere zus die wel met opa en oma mee gaat op pad en vader die gewoon werkt. Dus dan nemen die waarschijnlijk toch bacillen mee waar de kleine nog niet tegenop gewassen is.
Ik hoop voor je dat het dat is, want dan is het maar tijdelijk 🤞🏼🍀
één jaar geleden
We zijn net gebeld door de kinderarts zelf en de uitslagen waren binnen. Geen glutenallergie maar wel duidelijk het beestje cryptosporidium naar voren gekomen.
één jaar geleden
Reactie op DanielleJansink
We zijn net gebeld door de kinderarts zelf en de uitslagen waren binnen. Ge ...
Ik moest het even opzoeken. Nog nooit van gehoord! En wat zijn nu de vervolg stappen? Moet het vanzelf over gaan?
één jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Ik moest het even opzoeken. Nog nooit van gehoord! En wat zijn nu de vervol ...
Ja, er word niets voor gegeven!
één jaar geleden
Reactie op PB27
Klinkt misschien stom en totaal niet medisch, maar is het erg warm in zijn ...
Nee, niet warm! Zo rond de 14 graden.
VRIEND
één jaar geleden
Probiotica kan nog helpen om weer wat meer goede bacteriën te krijgen na de buikgriep, die van orthica roeren we hier door een beetje yoghurt heen