14 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg. Ons zoontje heeft dit ook, is nu 10 dagen oud.

5 jaar geleden

ik zou het consultatiebureau er naar laten kijken

5 jaar geleden

Volgens consultatiebureau kon die tot 2 weken duren

5 jaar geleden

Dat was hier ook, na een week of 3 was het echt dicht. Op CB zeiden ze hier dat het niet zo erg is is tot ongeveer 4 weken.

5 jaar geleden

Hier bloed het naveltje ook nog 1.5 week oud.

5 jaar geleden

Het kan zijn dat het binnenin toch niet nog helemaal dicht is, maar zou idd naar consultatiebureau, die kunnen het eventueel aanstippen.

5 jaar geleden

Tegen ons had het cb gezegd dat het tot 4 weken kon duren..

5 jaar geleden

Ik zou de dokter even bellen. Bij ons zoontje ook gehad en dat moest toch even nagekeken worden wegens eventuele bacteri毛n. Hebben ze aangestipt en daarna was het klaar

5 jaar geleden

Ja ik heb het bij de eerste ook gehad. Cb heeft het toen aangestipt met zilvernitraat. Er zat een stukje wild vlees uiteindelijk. Bij de 2e nu ben ik ook weer aan het tobben. Hij is er ook nog niet af. Als hij eraf is kijk ik het nog ff aan.

5 jaar geleden

Bij me zoontje is droogbloed afgevallen en naveltje ziet er normaal uit..ik dep een klein druppel alcohol op een watten staafje of watten

5 jaar geleden

Onze vk zei dat het niet erg is. Zolang het er niet uitstroomt. En laten drogen aan de lucht. Ik laat haar nu dus met halfbloot buikje slapen overdag

5 jaar geleden

Onze dochter had het ook, maar dan met pus ook en een uitstulpseltje. Ze mocht afgelopen vrijdag extra naar het CB (2 weken was ze), toen hebben ze het aangestipt.

5 jaar geleden

Onze dochter had dit ook, navelstompje was er na 7 dagen afgevallen en ik bleef telkens opgedroogd bloed op haar rompertje vinden. Nu is ze woensdag 3 weken en is het eindelijk gestopt! Dus het kan inderdaad zo 2 weekjes duren, heel normaal 馃

5 jaar geleden

Heel normaal zolang het een heel klein beetje bloed is. Die van ons is ook nog heel lichtjes aan het bloeden, was pas laat z鈥檔 navelstreng kwijt, met 2 weken.