Het naveltje van onze dochter bloed nog altijd. Ze is nu twee weken. Op dag vijf viel de navelstreng er al af. Om het naveltje is het niet vuurrood en er komt ook geen pus uit. Maar ik vind het wel gek dat er elke keer bloed aan der romper zit. Herkent iemand dit? En heeft iemand tips wat te doen?
Ik zou de dokter even bellen. Bij ons zoontje ook gehad en dat moest toch even nagekeken worden wegens eventuele bacteri毛n. Hebben ze aangestipt en daarna was het klaar
Ja ik heb het bij de eerste ook gehad. Cb heeft het toen aangestipt met zilvernitraat. Er zat een stukje wild vlees uiteindelijk. Bij de 2e nu ben ik ook weer aan het tobben. Hij is er ook nog niet af. Als hij eraf is kijk ik het nog ff aan.
Onze dochter had het ook, maar dan met pus ook en een uitstulpseltje. Ze mocht afgelopen vrijdag extra naar het CB (2 weken was ze), toen hebben ze het aangestipt.
Onze dochter had dit ook, navelstompje was er na 7 dagen afgevallen en ik bleef telkens opgedroogd bloed op haar rompertje vinden. Nu is ze woensdag 3 weken en is het eindelijk gestopt! Dus het kan inderdaad zo 2 weekjes duren, heel normaal 馃
Heel normaal zolang het een heel klein beetje bloed is. Die van ons is ook nog heel lichtjes aan het bloeden, was pas laat z鈥檔 navelstreng kwijt, met 2 weken.