6 Reacties

2 jaar geleden

Misschien alvast oefenen met een gewone beker? Dat ze het zelf kan doen en dat je het op deze manier wat leuker maakt? Mijn zoontje vindt het rete interessant om uit een beker te drinken waar wij ook uit drinken 🤣

2 jaar geleden

Die van ons drinkt graag uit de 360 graden beker van Nuk

2 jaar geleden

Hoe bieden jullie haar het drinken aan? Mijn ervaring met mijn dochtertje is dat als ik het haar aangeef en vraag wil je wat drinken? Of zeg drink maar even wat. Dat ze het dan niet wil. Maar als ik haar drinken gewoon in de kamer op de grond zet, ze zelf regelmatig even drinkt. Dus zonder druk vanuit mij. Verder vind ik het idee van een gewone beker ook een goed idee. Om het inderdaad iets leuks en interessant te maken.

2 jaar geleden

Misschien een andere beker proberen? Met een rietje of een 360 beker bijvoorbeeld. En gewoon de hele dag op de salontafel waar ze bij kan laten staan, zodat ze zelf kan pakken als ze zin heeft en dan heel erg overdreven enthousiast doen als ze drinkt. Dat hielp bij ons zoontje en hij drinkt nu echt goed :)

2 jaar geleden

Oh en anders thee met beetje melk proberen! Dat doet ook wonderen

2 jaar geleden

Ha allemaal, Dank voor jullie reacties. Eigenlijk hebben we alles al geprobeerd wat jullie voorstellen. Ze is gewoon zeer volhardend 😉. Alleen die thee met melk! En dan belachelijk enthousiast reageren. Dat klinkt nog als een nieuw plan! Ga ik meteen proberen als ze straks terug naar huis komt van de opvang! Dank allemaal!