39 Reacties
5 jaar geleden
Die van ons huilt ook stuk meer sinds deze sprong. Komt slecht inslaap
5 jaar geleden
Bij mij is de sprong net begonnen.. Gister... Maar ik gebuik nu sinds week bach bloesem mix 90... Is puur homeopathisch... Voor dat ik het gebruikte was m'n zoontje slechte slaper.. Maar nu slaapt hij heerlijk door.. En slaapt er ok goed op... Ik hoef niet meer te voeden in de nacht.
Wel merk ik dat m'n zoontje vaker wakker is en dan weer in slaap valt...
5 jaar geleden
Reactie op Mini--20
Hier heeft onze kleine man van 3 maanden tot 2 weken geleden ( dus totaal 5 ...
Waarom blij met sprong zes omdat hij daar in lekker door slaapt.
5 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Bij mij is de sprong net begonnen.. Gister... Maar ik gebuik nu sinds week ...
Ik gebruik dat ook Bach bloesem maar meer voor mezelf. Welke mix gebruik jij voor je zoontje? Ik wil dat ook wel bij mijn zoontje uit gaan proberen. Hij slaapt ook erg slecht en vaak in de nacht klaar wakker🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Wij zijn de sprong voorbij "volgens het boekje" maar nog steeds random 2 uurtjes soms 3 wakker
5 jaar geleden
Ik gebruik dat ook Bach bloesem maar meer voor mezelf. Welke mix gebruik ji ...
Ik gebruik bach bloesem mix 90 dat is voor door slapen... Ik ben bij greetje engelmoer uitgekomen. Ik kreeg de tip van mijn latacikundige. Om dat te gaan gebruiken. Ik ben zo enthousiast. M'n zoontje was slechter slaper en nu slaapt hij heerlijk op. Het is echt de moeite waard om te proberen.
Maar nu ben ik wel eigenlijk benieuwd welke jij gebruik?
Ik heb voor mij zelf bach bloesem neerslachtig besteld.
Voel mij soms erg zo. En als ik zie wat het doet met mij zoontje? En welke gebuik jij en wat voor dosis? Bij m'n zoontje woord vier x daags vier druppels geadviseerd. Maar mocht zo vaak gebuiken als ik wou. Maar ik wil ok graag jou ervaring horen welke jij gebuikt bach bloesem mix...
5 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Ik gebruik bach bloesem mix 90 dat is voor door slapen... Ik ben bij greetj ...
Ah dank je wel die ga ik ook echt proberen voor mijn zoontje. Voor mijzelf krijg ik ze van praktijk voor energetische therapie. Het is een mix van elm, oak, rock water en water het is vooral omdat ik perfectionistisch ben en na de bevalling is het een onwijze chaos in mijn denk wijze en hoofd, dat gaat niet samen met mijn perfectionistische kant. De druppels en de massage die de therapeut geeft, hebben me tot nu toe heel erg goed geholpen.
5 jaar geleden
Ons zoontje sliep altijd de hele nacht door. Nu sinds zijn tandjes doorkomen kan ik er vaak 3x uit snachts. En dan is het puur omdat hij dan op zijn buik is gedraaid en niet terug kan. (Overdag kan hij dat wel maar dan heeft hij geen slaapzak aan, en zonder slaapzak schopt hij de dekens weg). Als ik hem weer goed leg slaapt hij gelukkig wel weer verder maar is soms best vermoeiend. Zou dit dan een sprong zijn? Hij heeft nooit last gehad van een sprong. Hij is 8,5 maand...
5 jaar geleden
Ik lees in jouw verhaal veel herkenning Aryalina. De nachten en slaapjes overdag zijn drama. Soms maken we maar 4 a 5u per nacht omdat we 1 a 1,5uur bezig zijn hem weer in slaap te krijgen. Niets werkt en hij is boos van de oververmoeidheid. Dit gaat al 6wkn zo door in combi met tandjes, de 6e ziekte, verlatingsangst en slaapregressie. We zitten er helemaal doorheen. Slaap is echt een thema geworden waar we allemaal tegenop zien. We proberen hem nu nog vaker overdag zijn slaap in te laten halen. Want slapen doet slapen zegt men. Hopelijk helpt het, maar leuk is anders. Hij heeft trouwens nooit doorgeslapen. 5machten in de 9maanden is het gelukt. We zijn blij met elke 4uur slaap achter elkaar.
Veel sterkte, ik lees even mee voor verdere tips.
5 jaar geleden
Herkenbaar! Hier werd ze de laatste tijd standaard om 5.00uur wakker. En dan echt klaarwakker. Snachts wordt ze ook minimaal 1x helemaal overstuur wakker.
Het gaat langzaam wel weer de goede kant op. Vanochtend was het 6.15
Volgens oei ik groei app is de sprong ook bijna voorbij. Hoop dat ze dan weer lekkere lange nachten gaat maken!
5 jaar geleden
Reactie op LS24
Herkenbaar! Hier werd ze de laatste tijd standaard om 5.00uur wakker. En da ...
Als jou dochter om 5 uur wakker word, zou ik mogen weten wat je dan doet? Mijn dochter word namelijk ook om 5uur wakker en ik vind het lastig wat ik dan moet doen. Ik leg haar nu terug en dan om de 10 minuten heen en pas om 6uur eruit
5 jaar geleden
Reactie op lies1987
Ja hier hetzelfde hoor! Stipt elke nacht om 04:30 of 05:00 uur wakker 😵
Wat doen jullie dan als jullie kindje wakker word rond die tijd?
5 jaar geleden
Reactie op Annelien1986
Wat doen jullie dan als jullie kindje wakker word rond die tijd?
Wij geven een fles en daarna slaapt ze nog 1,5 tot 2 uur. Maarja we willen wel graag dat ze een keer gewoon om 6/6:30 uur pas wakker wordt 😵 dat deed ze ook toen ze 6/7 maanden was en toen was het 3 weken drama met sprong, ziek, tanden en sindsdien is het opeens elke nacht 04:30/05:00 uur.
5 jaar geleden
Reactie op lies1987
Wij geven een fles en daarna slaapt ze nog 1,5 tot 2 uur. Maarja we willen ...
Ja lastig he, het is ook gewoon zo vroeg🙈
Vanmorgen werd ze ineens pas 6:40 wakker. Ik denk dat ik blijf volhouden met als ze om 5:00 wakker is haar troosten als ze huilt en dan terug leggen en dan om 6uur eruit. Ik vind het wel lastig.
5 jaar geleden
Reactie op xXLauraXx
Ons zoontje sliep altijd de hele nacht door. Nu sinds zijn tandjes doorkome ...
Die van ons slaapt sinds deze sprong ook op de buik. Hij kon niet meer terugdraaien door het lakentje wat we nog over de slaapzak heen deden. Daardoor werd hij steeds wakker (of door de sprong zelf). Nu we het laken weg hebben gehaald kan hij zelf draaien en slaapt hij op alle mogelijke manieren. Hij slaapt nu weer goed, van 19:00 tot half zeven ongeveer