18 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook hoor 😊. Als je hem vast hebt vliegt hij alle kanten op, maar op het kleedje is op de rug/buik liggen voldoende voor meneer 🤔

5 jaar geleden

Die van mij deed het ook amper, al wist ik dat hij het kon (eerste keer rollen deed hij met 4,5m). Met 7,5 maand had hij ineens door dat het nuttig was, en nu doet hij niet anders. Komt vanzelf c:

5 jaar geleden

Kan ineens heel snel gaan, geen zorgen! Ravi rolt ook pas net echt goed en veel, is nu 7,5 maand. Voor de 9 maanden is er niks aan de hand als ze nog niet rollen (aldus de fysio). Kan me voorstellen dat je soms twijfels hebt.. Meehelpen met rollen of speeltjes net buiten handbereik neerleggen zou misschien kunnen helpen? En er net boven staan om hem op te laten kijken, dan verleg je z'n zwaartepunt..

5 jaar geleden

Mijn dochtertje rolt ook nog niet. Ze is nu 7,5 maand. Wel van buik naar rug als ze heel lang op haar buik blijft. Laatste paar dagen doet ze soms haar benen in de lucht en draait een beetje op haar zij. Ik zie al heel veeL baby’s tijgeren maar mijn dochter moet nog rollen🙈

5 jaar geleden

Heeft wel tandjes? 😄 die van mij kan wel rollen maar geen tandje te zien 😁

5 jaar geleden

Mijn zoontje wordt Morgen 7 maanden en die rolt ook amper. Ik ben juist naar CB geweest volgens hun moet een baby op 9 maanden kunnen rollen dus onze baby’s zijn nog niet te laat 😁

5 jaar geleden

Reactie op Mayssa

Heeft wel tandjes? 😄 die van mij kan wel rollen maar geen tandje te zien ...
Hier hetzelfde

5 jaar geleden

Ook mijn zoontje is ruim 7 maanden er rolt nagenoeg niet☺️ Af en toe van buik naar rug, maar andersom helemaal niet... Komt vanzelf (hoop ik)

5 jaar geleden

CB vertelde mij dat ze dit pas hoeven te kunnen rond de 9 maanden. De 1 is eerder en de ander later. We hebben nog even dus, niks om je druk om te maken 😉

5 jaar geleden

Hier ook. Fleur is bijna 8 maanden en met 7 maanden deed ze ook niks. Maar wel met 4 maanden eerste rol te pakken. Toen stopte ze ermee.. nu heeft ze door dat ze vanaf buikligging kan gaan zitten.. maar rollen??? Heel zelden. Haha. Dus misschien slaat hij het rollen ook wel over zoals die van ons. Haha.

5 jaar geleden

Hier ook een kleine meid van 7 maanden zonder tanden én rolt niet. Mijn man en ik waren als baby ook blijkbaar niet zo vlot hiermee, dus we wachten het af. Al lijkt het me wel heel leuk als er wat meer actie komt!

5 jaar geleden

Mijn dochtertje rolde al vanaf 2 week van buik naar rug, dit tot 5 weken gedaan, en nu neemt ze niet eens de moeite meer😅

5 jaar geleden

Mijn dochtertje van 7,5 maand rolt nu sinds 1 week ineens van de rug naar de buik. Maar nu snapt ze daardoor even niet hoe ze weer terug moet rollen😂 en net lag ze in haar slaapzak in haar ledikant rolt ze ook in eens op der buik en viel in slaap🙈 komt zo ineens vanzelf wel met de kleintjes!

5 jaar geleden

Mijn dochtertje rolde al vanaf 2 week van buik naar rug, dit tot 5 weken ge ...
Wat interessant! Mijn dochter ook! Die rolde bijna vanaf haar geboorte, iedere dag, soms ook beide kanten op. Maar nu al maaaaanden niet meer. Ik maak me eigenlijk best zorgen, maar ze is kennelijk niet de enige? Dat geeft weer wat hoop.

5 jaar geleden

Reactie op Mayssa

Heeft wel tandjes? 😄 die van mij kan wel rollen maar geen tandje te zien ...
Hier geen gerol èn geen tandjes🤭

5 jaar geleden

Mijn dochter van 7,5 maand draait al een tijdje alleen van buik rug, maar andersom niet.... heeft ze wel gedaan. Soms denk ik ook dat ze achterloopt. Op de opvang is een jongetje die wel al zelfstandig kan zitten en rolt de hele woonkamer door. En dan denk ik waarom zij niet??🤷‍♀️ Alle baby’s ontwikkelen zich op hun eigen manier heb ik mij ook weer laten vertellen 🤗en daarin tegen houd Zij al zelf de fles vast en zelfs een tuitbeker tijdens het drinken. E kleinere motoriek is meer haar ding geloof ik🤣

5 jaar geleden

Ik vroeg me af wanneer ons baby’tje zou gaan beginnen (of dat ze het gewoon over zou slaan), want ze rolde ook totaal niet, maar ineens van de een op de andere dag ging ze rollen alsof ze nooit anders gedaan heeft. Ze is 7 maanden. Ik geloof er echt in dat elk kindje op z’n eigen tempo dingen leert en doet!

5 jaar geleden

Mijn zoon rolde van buik naar rug toen hij bijna 4 maanden was. Dat heeft hij 2 dagen fanatiek gedaan en daarna stopte het. Met 6 maanden ging hij ineens rollen van rug naar buik en dat doet hij nu nog steeds veel. Alleen terug doet hij zelden. Hij ‘tijgert’ nu wel achteruit de kamer door. Echt geen pijl op te trekken😅