12 Reacties

2 jaar geleden

Hier een mama uit Veenendaal, dochtertje van 7 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Rebecca1995

Hier een mama uit Veenendaal, dochtertje van 7 maanden.
Haii! Wat leuk ❤️ heerlijk nog zo klein !

2 jaar geleden

Hoi!! Ik ben ook 24. Ben een mama uit Nunspeet. Meisje die in juli 2 wordt. Jongetje van bijna 3 maanden

2 jaar geleden

Heb je in je omgeving al meer vrouwen die jong moeder zijn of ben je een van de weinigen?

2 jaar geleden

Reactie op Febr2022

Heb je in je omgeving al meer vrouwen die jong moeder zijn of ben je een va ...
Ik ben op het moment nog de enige! Neef en zijn vriendin zijn wel zwanger in eind mei uitgerekend maar die wonen best ver weg

2 jaar geleden

Reactie op Febr2022

Hoi!! Ik ben ook 24. Ben een mama uit Nunspeet. Meisje die in juli 2 wordt. ...
Ahw mijn zoontje van 13 juli 2 jaar leuk! Wij zijn aan het kijken of het lukt voor ons 2de kindje

2 jaar geleden

Reactie op quindito

Ahw mijn zoontje van 13 juli 2 jaar leuk! Wij zijn aan het kijken of het lu ...
Ah leuk zeg! Mijn dochter is maar 4 dagen ouder! Wat jammer dat je de enige ben, ik vind 24 opzich wel jong maar juist heel erg leuk om al moeder te zijn. De meesten kiezen er toch voor later moeder te worden denk ik. Wat leuk dat jullie ook een tweede zouden willen.

2 jaar geleden

Reactie op Febr2022

Ah leuk zeg! Mijn dochter is maar 4 dagen ouder! Wat jammer dat je de enige ...
Jaa ik was 22 toen ik zwanger raakte 23 bevallen en in juni word ik alweer 25 haha. Mijn vriend is 3,5 jaar ouder en woondr al 2/2,5 jaar samen en merkte gewoon dat we er klaar voor waren. Dus ik vond me zelf niet te jong haha maar zijn zeker 24 jarige die denken oh ben je nu al moeder !

2 jaar geleden

Ik woon in Apeldoorn en mijn dochter word 5 augustus 2 :). Ben nu weer zwanger, uitgerekend midden juli. Lijkt me leuk om af te spreken! Ben wel erg beperkt qua mobiliteit, maar anders na mn zwangerschap kan het ook.

2 jaar geleden

Reactie op Mirjem

Ik woon in Apeldoorn en mijn dochter word 5 augustus 2 :). Ben nu weer zwan ...
Wat leuk! Ik kan ook altijd ergens jou kant op komen als er iets in de buurt zit! Maar anders naar de zwangerschap mag ook! Baby’s kijken is nog net geen hobby 🤩😍😂 heerlijk die kleintjes ! Weet je toevallig ook of je elkaar privé berichten kan sturen ?

2 jaar geleden

Reactie op quindito

Wat leuk! Ik kan ook altijd ergens jou kant op komen als er iets in de buur ...
Haha dat kan niet nee. Je mag zelfs geen instagram uitwisselen. Maar ik doe het toch @mjam1993 ben ik haha

2 jaar geleden

Reactie op quindito

Wat leuk! Ik kan ook altijd ergens jou kant op komen als er iets in de buur ...
Ik heb je toegevoegd !