66 Reacties

3 jaar geleden

Heb er ook hard over nagedacht maar ik zelf had ze ook al op jonge leeftijd. Ze word bijna 1 jaar het was even de korte pijn 3 weken goed ontsmet ze heeft er Gene last van gehad en merkt ook niet dat ze er aanheeft. Vind ze zo mooi staan😍

3 jaar geleden

Reactie op Cindy 82

Heb er ook hard over nagedacht maar ik zelf had ze ook al op jonge leeftijd ...
Staat echt mooi😁

3 jaar geleden

Reactie op JovL1988

Staat echt mooi😁
Dank u 😊

3 jaar geleden

Ik heb zelf als baby al oorbellen gekregen van mijn ouders. 1 gaatje was te hoog, en na het groeien was het heel lelijk geworden. Ikzelf heb met mijn dochter gewacht. Voor haar derde verjaardag wilde ze zelf heel graag oorbellen en hebben we het laten schieten.

3 jaar geleden

Ik zal een niet populaire mening hebben nu waarschijnlijk, maar ik ben erop tegen om een baby oorbellen te laten schieten. Waarom zou je dat doen? Ik vind het gewoon sneu, ouders doen dit voor zichzelf. Ik laat mijn dochter ervoor kiezen wanneer ze daar de leeftijd voor heeft...

3 jaar geleden

Wij hebben het .et 11 maanden gedaan, ging heel goed bij Lucardi btw. Ze was 1 minuut aan het halen en toen was het klaar.

3 jaar geleden

Reactie op Melanie1410

Ik zal een niet populaire mening hebben nu waarschijnlijk, maar ik ben erop ...
Precies, ik denk er precies hetzelfde over! Ik snap ook niet waarom mensen zeggen dat ze er op deze leeftijd nog geen last van hebben. Veel mensen lijken in de veronderstelling dat baby's geen pijn voelen..

3 jaar geleden

Reactie op Melanie1410

Ik zal een niet populaire mening hebben nu waarschijnlijk, maar ik ben erop ...
Dat doen wij bij onze dochter ook. Alleen om een andere reden nog. Ze is 8 weken opgenomen geweest en toen ook veel geprikt. Wij willen nu geen oorbellen, als ze het later zelf wil prima maar nu echt niet.

3 jaar geleden

Ik heb het met 6 maanden laten doen bij mijn dochter. En ze doen duo prikken allebei tegelijk dus een traan en het is over. Bij mijn dochter van 5 ook al met 6 maanden laten doen en die is er nu heel blij mee.

3 jaar geleden

Als baby droeg ik zo'n baby armbandje. Toen ik zelf twee jaar werd, werd die voor het eerst afgedaan om groter te laten maken. Zo ontdekte ik dat hij af kon en lang verhaal kort: ik heb het armbandje nooit meer gedragen. Ik werd woest toen ze het probeerden om te doen. Nog steeds heb ik een hekel aan sieraden. Ik had gaatjes echt erg gevonden. Mijn moeder zou het ook moeilijk hebben gevonden als ze het wel had gedaan en daarna had ontdekt dat ik het niet wilde. Iedereen moet z'n eigen overweging maken en ik oordeel daar niet over, maar ik wou maar zeggen: realiseer je wel dat je kind een karakter heeft wat je nog niet helemaal kunt doorzien op deze leeftijd.

3 jaar geleden

Vind dit best "ouderwets" is het niet leuker dat je kindje zelf mag kiezen?? Ik was ape trots toen ik het graag wilde en het mocht! Veel leuker dan je baby zeer doen en wie weet vind ze het later niks aan, plus risico dar de gaatjes niet mooi groeien

3 jaar geleden

Pas geleden gedaan week voor haar 1e verjaardag en geloof me die vaccinaties doen meer zeer🤣 ze schrok en was ff snik en gaf haar een koekje en het was over ik ben het eens met het feit zo snel mogelijk doen want met hier al dat ze aan haar oortjes zit

3 jaar geleden

Reactie op Living The Good Life

Pas geleden gedaan week voor haar 1e verjaardag en geloof me die vaccinatie ...
Staat echt heel schattig😍

3 jaar geleden

Ik heb een ringetje gekregen voor mijn dochter op der eerste verjaardag. Maar ik weet niet of zulke kleintjes al wel een ringetje om kunnen? Hij is nog iets te groot.

3 jaar geleden

Hoi dames. Ook ik zou graag oorbellen willen laten schieten maar ze vriemelt zo vaak aan d'r oor en trekt eraan als ze moe is. Welke kindjes doen het nog meer of niet meer sinds ze oorbellen hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Tweede-ukkie

Hoi dames. Ook ik zou graag oorbellen willen laten schieten maar ze vriemel ...
Mijn dochter zit nog steeds aan haar oor maar niet aan de oorbellen gelukkig daar blijft ze fijn van af.

3 jaar geleden

Reactie op Annelien1986

Ik heb een ringetje gekregen voor mijn dochter op der eerste verjaardag. Ma ...
Niemand ervaring?

3 jaar geleden

Reactie op Annelien1986

Niemand ervaring?
Ik zou het zelf niet durven vanwege gevaar dat ze hem op eet per ongeluk

3 jaar geleden

Met 8 maanden heb ik mijn dochters oortjes laten schieten bij lucardi. Geen probleem 2 seconde gehuild. Met 70 procent alcohol (bij drogist) oor schoon houden dat 6 weken lang. Geen probleem gehad zij ziet er schattig uit

3 jaar geleden

Ik zou zelf wachten tot zij zelf bewust de keus kan maken. Ik zie niet in waarom je een kind voor cosmetische reden pijn zou laten ervaren.