4 Reacties

5 jaar geleden

Nee niemand😅 oke..

5 jaar geleden

Ik ga elke morgen met haar en de hond wandelen met de draagzak, ongeveer een half uur na haar eerste flesje. Dan valt ze doorgaans snel in slaap en bij thuiskomst gaat ze naar bed met haar speentje. In de middag gaan we nogmaals wandelen, met de kinderwagen. Ik neem haar dan uit bedje mee in de puckababy. Ze is dan even wakker en slaapt snel verder. Daarnaast gaan we regelmatig naar opa en oma. Dan ligt ze ook in de kinderwagen te slapen, of ze zit bij mij. We blijven daar zo’n 2,5-4 uur. Na het flesje wandelen we naar huis met de kinderwagen, thuis pampertje verschonen, tot rust komen bij mama, knuffelen, klein flesje en naar bed.

5 jaar geleden

Ik ga elke morgen met haar en de hond wandelen met de draagzak, ongeveer ee ...
Ze is trouwens nu 5 weken, naar opa en oma deden we vanaf dat ze een week was, wandelen vanaf 3 weken

5 jaar geleden

Met een 2 weken oude baby (en een dochter van 7) zijn wij al een dagje neeltje jans geweest en met 3 weken een dagje drievliet in de zomervakantie! Sliep prima in de kinderwagenbak 🥰 voor de voedingen tussendoor echt even de tijd nemen, hebben we onze oudste ook uitgelegd. Al met al heerlijke daagjes weggeweest. Het is net zo makkelijk/moeilijk als dat jij het jezelf maakt denk ik altijd maar!