29 Reacties
6 jaar geleden
Zelf ook geen ervaring, maar ook sinds dit weekend in deze cyclus. Straks weer voor controle, dit alles maakt me toch wat gespannen en onzeker.
Sterkte meid!
6 jaar geleden
Reactie op Gabrielle08
Zelf ook geen ervaring, maar ook sinds dit weekend in deze cyclus. Straks ...
En hoe voel jij je ? Ik over het algemeen wel redelijk. Gisteren echo gehad en baby doet het ook goed, al 2kg750 Dus al mooi gewicht...
6 jaar geleden
Reactie op MelissaT-24
En hoe voel jij je ? Ik over het algemeen wel redelijk. Gisteren echo gehad ...
Een heel apart gevoel. Totaal niet mezelf alsof alles langs me heen gaat en ik niet helemaal deel uit maak van deze wereld, Ik weet het klinkt heel raar maar kan het niet anders omschrijven.
Veel hoofdpijn, duizelig, braken en een opgejaagd gevoel terwijl mijn bloeddruk uitstekend is. 120/70, kom van 90/60.
Momenteel ben ik 35+4 en het kindje weegt net 2000 gram, dus moet nog even blijven zitten. Ben erg benieuwd wat er straks weer uit de uitslagen komt, zondag was alles nog te hoog behalve bloeddruk dan.
Hoe voel jij je? En je waardes wel een beetje binnen de perken?
6 jaar geleden
Reactie op Gabrielle08
Een heel apart gevoel. Totaal niet mezelf alsof alles langs me heen gaat en ...
Ik Juist wat hoofdpijn sochtends en veel vochtophouding, bloeddruk schommelt rond de 140/90 a 140/95 soms wat lager ook.. Mijn leverwaardes en urinezuur zijn verhoogd maar nog in redelijke mate, tis vooral de eiwitten in urine die nu vree goed in controle worden gehouden...
VRIEND
6 jaar geleden
Ik krijg ook extra controles voor bloeddruk. Heel de zwangerschap prima bloeddruk gehad en sinds 35 weken verhoogd. Schrok er best van. Vind het wel spannend merk ik. Zeker omdat ik zoveel vocht vasthoud maakte gyn zich zorgen. Over 2 weken word ik ingeleid maar als mn bloeddruk stijgt word ik eerder opgenomen in het ziekenhuis. Morgen weer op controle. Bloed en urine zijn tot nu toe steeds goed. Bloeddruk schommelt nu rond 140/90.
6 jaar geleden
Jeetje wat heftig voor iedereen op zich. Maar toch ook wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent.
Sterkte iedereen afzonderlijk, hopen dat alles rustig blijft 馃槡
6 jaar geleden
Reactie op Babylove91
Dit bericht is verwijderd
Oei we zijn dus voor dezelfde periode. Hoe ist met jouw waardes in urine en bloed?
6 jaar geleden
Reactie op MelissaT-24
Oei we zijn dus voor dezelfde periode. Hoe ist met jouw waardes in urine en ...
Verwijder ik me eigen post 馃ぃ handig. Bij mij geven ze alleen aan dat ze verhoogd zijn ze geven geen cijfers daar zou ik toch niks van snappen en mij kennende ga ik heel internet afstuinen en daar lees je toch alleen maar negatieve dingen. Bloeddruk was zondag 150/115 dus dat was wel door het plafond. Gisteren was die 145/110 iets gezakt maar nog veel te hoog ik had heel mijn zwangerschap 115/70 soms iets hoger.
Slik de medicijnen sinds gisteren heb wel idee dat het al wat helpt. Voel me minder opgejaagd. Word er alleen heel duf van mag dan ook geen auto meer rijden... dus dat is wel vervelend.
6 jaar geleden
Hadden jullie andere symptomen dan hoge bloeddruk? Ik ben nu 34+5 en sinds enkele dagen voelt mijn maag volledig samengeduwd en voelt het alsof een band rond mijn bovenbuik spant. Ik lees dat dit een symptoom kan zijn. Maar aan de andere kant denk ik dat de baby gewoon heel hoog zit en dat ik daarom me zo slecht voel. Ben heel snel misselijk en gevoel dat ik niet genoeg adem krijg. Hadden jullie dat ook waardoor de diagnose is gesteld?
6 jaar geleden
Reactie op Babylove91
Verwijder ik me eigen post 馃ぃ handig. Bij mij geven ze alleen aan dat ze ve ...
Kan jij nog veel plassen ?
6 jaar geleden
Reactie op MelissaT-24
Kan jij nog veel plassen ?
Elke keer kleine beetjes. Tis voor mij wel een opgave om in het ziekenhuis elke keer in zo'n potje te plassen. Wel blijf ik genoeg drinken heel belangrijk!
6 jaar geleden
Reactie op Babylove91
Elke keer kleine beetjes. Tis voor mij wel een opgave om in het ziekenhuis ...
Heb je nog geen 24 uur urine moeten bijhouden ?
6 jaar geleden
Reactie op MelissaT-24
Heb je nog geen 24 uur urine moeten bijhouden ?
Nope, waardes waren verhoogd maar nog niet zorgwekkend. Ze hebben me direct op medicatie gezet. Krijg jij geen medicatie?
6 jaar geleden
Reactie op Babylove91
Nope, waardes waren verhoogd maar nog niet zorgwekkend. Ze hebben me direct ...
Enkel voor de bloeddruj
5 jaar geleden
Geen ervaring ik ervaar het nu helaas.
Had vanacht en vanmorgen erg gele urine met veel schuim.. Gisteren avond wel beetje hoofdpijn gehad maar niet extreem.
Vanmorgen toch maar gebelt moest komen vanwege urine controle. Zat geen spoed bij dus om 10.00 uur afgesproken naar het ziekenhuis te komen.
Heb ik teveel eiwitten in mijn urine en een hoge bloeddruk erbij 馃憤 dus niet.... 170 over 110 Blijk ik dus zwangerschapsvergiftiging te hebben en morgen worden onze 2 meiden gehaald. Voor zover ik weet.
Ctg mag nog niet af pas zodra mijn bloeddruk verlaagd is wat nogal duurd met 2 verschillende medicatie eraan