5 Reacties

2 jaar geleden

niet voor kindje.. wel voor mezelf omdat ik na bevalling en miskraam (in laatste 2 jaar tijd) maar niet lekker in mn vel kwam. veel gedoe met hormonen.... voor mij wel een eye opener aan welke voedingstoffen ik meer moest gaan nemen en welke ik beter kon laten staan.. pas 2 a 3 weken bezig met de aanpassingen die ik als tips kreeg maar merk al wek verschil in mn gemoedsstrand en nachtrust.

2 jaar geleden

Ik ben met mijn dochtertje bij een mesoloog geweest! Ik weet niet im hoeverre dit hetzelfde is. We zijn erachter gekomem dat ze lactose intolerant is! En ja hoor 2 weken verder en haar exzeem is weg👏🏻😍

2 jaar geleden

Niet voor een kindje, wel voor mijzelf. Zuivel kwam daar gelijk uit. Heb je al geprobeerd om bepaalde voeding te schrappen en dan kijken wat zijn uitslag doet. Zuivel is bij veel kindjes een boosdoener. Misschien even geen zuivel geven en kijken wat het doet?

2 jaar geleden

Zuivel is eigenlijk ook niet voor de mens gemaakt. Heel logisch als je erover nadenkt, wij zijn het enige "dier" soort dat melk van een ander dier drinkt. Onze lichamen kunnen die suikers helemaal niet fijn verwerken. Melk is niet echt goed voor elk🤭

2 jaar geleden

Een hele fijne orthomoleculaire therapeut is Tamara Harberts, volg haar maar eens op instagram! Enorm veel kennis, toegankelijk en erg fijn betrokken ook op lange termijn blijft ze subtiel contact onderhouden voor vragen etc.