7 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter is nu 5,5 maand en ik mix 1&2 nu half om half. Kan ik straks mer 6 maanden gerust over☺
3 jaar geleden
Ik heb er met mijn oudste dochter nooit last van gehad. Altijd in 1x over..
3 jaar geleden
Wij zijn in 1 keer over gegaan, gaf pas kort nutrilon 1 (3 weken) na bv, maar de overstap naar 2 hebben we niks van gemerkt :) bij de oudste gaven we ook pas kort kabrita 1 en daarna in 1 keer naar 2 gegaan met 6 mnd! Als t geen andere soort voeding is moet t niet zoveel uitmaken!
3 jaar geleden
Mij is verteld dat opvolg melk onzin is.. is commercieel, want alle melk moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Moedermelk veranderd ook niet ineens als ze 6 maanden zijn 😁 Je zou tot het 1ste jaar gewoon nmr 1 kunnen geven
3 jaar geleden
Hier kind nummer 6. Gewoon overstappen of wat ik ook deed laatste restje van 1 mengen met 2. Heeft geen invloed op de baby's.
En het verschil is idd minimaal. BV wijzigt ook niet na 6 maanden
3 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Mij is verteld dat opvolg melk onzin is.. is commercieel, want alle melk mo ...
Klopt ergens wel! Maar in nummer 2 zitten net wat meer voedingswaarde en het is niet duurder dus waarom zou je niet overstappen? Mischien word moeder melk na een aantal maanden ook voller of kan dat niet haha
3 jaar geleden
Reactie op Olifantje-24
Klopt ergens wel! Maar in nummer 2 zitten net wat meer voedingswaarde en he ...
Het kan ook gewoon hè! Begrijp me niet verkeerd 😉 het is alleen niet perse nodig haha. Moedermelk veranderd heel de dag. 's ochtends is het lichter en 's avonds vetter. Maar qua voedingswaarde veranderd het als het goed is niet (ben geen deskundige, ik doe het ook maar met de info die ik lees/krijg haha). Ik heb me laten vertellen dat ze vanaf 1 jaar pas echt andere voedingsstoffen nodig hebben, vandaar dat ze ook zeggen food under one is just for fun 😁