48 Reacties
5 jaar geleden
Vandaag gemaakt toevallig! Vijf weken oud... voor vijf jaar vast gelegd... haha

5 jaar geleden
Even een stomme vraag, maar wanneer moet je die aanvragen voor je kindje? Alleen als je op reis gaat of moet je hem überhaupt in bezit hebben?
Leuke foto’s om te zien trouwens 😅
5 jaar geleden
Reactie op DanaeClaes
Even een stomme vraag, maar wanneer moet je die aanvragen voor je kindje? A ...
Officieel moet je m in bezit hebben, als je naar het ziekenhuis zou moeten oid dan moet je kunnen legitimeren. Ze zullen hier in de praktijk waarschijnlijk niet veel om vragen. Wij hebben het vooral nu al gedaan ivm eventueel weekendje weg naar Duitsland of België.. dan hebben we m maar vast in huis 😉
5 jaar geleden
Reactie op AnneriekeB
Officieel moet je m in bezit hebben, als je naar het ziekenhuis zou moeten ...
Ah oké helder, dankje 😁😁
5 jaar geleden
Reactie op Ka11
Hoe hebben ze het bij jullie aangepakt mbt houding? Ik begreep vd lokale fo ...
Hem op een stoeltje gezet en mijn hand onder zn shirt aan de achterkant om zijn hoofd en rug recht te houden. Vandaar dat links wat omhoog staat. Eventueel liggend kan ook maar dat moet maar net kunnen in de studio waar je bent. Zolang ze maar de ogen open hebben is het goed zeiden ze
5 jaar geleden
Reactie op Ka11
Hoe hebben ze het bij jullie aangepakt mbt houding? Ik begreep vd lokale fo ...
Hem op het krukje, mijn man hield hem in zijn nek vast en de fotograaf heeft de duim van mijn man weggewerkt in een verwerkingsprogramma 😉
5 jaar geleden
Wij hebben er zelf een gemaakt, als je dat via pasfoto.nl doet dan kun je er zelfs nog een garantie bijnemen dat de foto wordt goedgekeurd voor een officieel document.
5 jaar geleden
Reactie op Ky-24
Hallo, waarom is het in België/Duitsland wel noodzakelijk?
Omdat ze daar zorg kunnen weigeren voor je kleine mits je het nodig zou hebben daar. Je moet hem of haar daar kunnen legitimeren. Ook mocht er iets gebeuren waarbij het nodig is. Blijft toch buitenland helaas
5 jaar geleden
Reactie op Ky-24
Hallo, waarom is het in België/Duitsland wel noodzakelijk?
Sowieso is legitimatie verplicht als je naar het buitenland reist. Daarom hebben wij het al aangevraagd
5 jaar geleden
Reactie op Amie1984
“Opsporing verzocht” 🤪
Ook deze vrolijke foto gaat 5 jaar in z’n paspoor ...

Haha wat een leuke foto zeg!
Waar laat je een babypasfoto maken? Doen ze dat “liggend”? Bij mijn oudste moest ik hem vasthouden maar hij was wel al wat ouder toen zodat hij zijn hoofdje rechtop kon houden.