4 Reacties

één jaar geleden

Oei dat is schrikken inderdaad! Campingbedje is misschien nog makkelijker uit te klimmen omdat ze zich af kan zetten? Wat is de reden dat ze uit bed klimt? Misschien kun je daar iets mee. Heeft ze bv dorst, dan een bekertje drinken bij haar bed zetten zodat ze er niet uit hoeft. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Oei dat is schrikken inderdaad! Campingbedje is misschien nog makkelijker u ...
Nou ik rook dat er een had gepoept en wist niet wie, aangezien zij nog wakker was ging ik kijken en erna weer terug gelegd (het was haar broertje maar die sliep al), maar na het terugleggen ging ze te keer. Nu slaapt ze wel hoor, maar ik dacht misschien heeft iemand tips voor als dit nog eens gebeurd.

één jaar geleden

Gaat het je om het uit bed klimmen? Dan een matras naast het ledikant of in een gewoon bed leggen met een matras ernaast of op een matras op de grond leggen. Of een campingbedje verschil maakt durf ik niet te zeggen. Als ze er één hebben, kan je het proberen natuurlijk :) Gaat het je om het traphekje? Nog iets anders ervoor zetten? Kinderwagen. Box. Ledikant houten plank. Iets voor de deur van de slaapkamer zetten? Uiteraard wel iets wat snel aan de kant is in geval van nood :) Wellicht wordt je er wel wakker van als ze weer uit bed klimt, maar ik snap dat het je niet helemaal lekker zit. Vooral als dit de eerste keer is en je in een vreemd huis bent.

één jaar geleden

Ik las ergens de tip om het matrasje op de grond te leggen. En dan het ledikant eroverheen. Dus niet de laagste stand voor de bodem te gebruiken. Vaak kunnen ze er dan niet uitklimmen, omdat het net wat lager is en liggen ze toch net wat veiliger dan onbegrensd in bed. We houden dit zelf nog als optie als er uit bed geklommen gaat worden, voordat we overgaan op een groot bed.