3 Reacties

één jaar geleden

Dit had ik kunnen typen! Hier echt exact hetzelfde! Geen idee wat je eraan kan doen, die van ons wil overdag zelfs niet even op de bank zitten, want zegt dan zelfs: ben bang om in slaap te vallen…

één jaar geleden

Hey Catleen, hoelang speelt dit al bij je zoontje? Sinds het na de zomer steeds eerder donker is is onze dochter van 3 ook sneller moe. Dit komt simpel door de kortere dag ivm weinig/minder zonlicht. Tenminste dit is voor haar de reden. Ook bij onze zoon van 6 merk ik dit. Lastig hè wanneer ze moe zijn, dit gaat meestal ook ten koste van hun humeur 🙃

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde, hij is zelfs al 2x na een opvang dag, voor het eten, op de bank in slaap gevallen. Gebeurt normaal echt nooit. Ik heb hem nu wel eens gewoon wat eerder naar bed gebracht en probeer als we thuis zijn wat meer rust momenten in te plannen bv op bank filmpje kijken of boekjes lezen. Hij heeft gisteren gewoon tot kwart voor 9 geslapen in de ochtend, ook heel uitzonderlijk 🙈. Ben erg benieuwd hoe dat straks gaat met naar school gaan, gaat pittig worden voor onze kleintjes, gelukkig duurt dat nog eventjes 😇