30 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb een dochtertje van 3 weken, en met overstappen van borst naar flesvoeding had ze heel erg pijn en last van krampen. Wij gebruiken de probiotica van orthica (een poeder die je door flesvoeding of water kan mengen) en ze heeft er nu helemaal geen last meer van! Het werkte trouwens ook voor de spruw.

5 jaar geleden

dat is grappig, dat advies kreeg ik vanochtend. maar twijfel of dat het middel moet zijn nml.dan moet ik het poeder op mijn tepel smeren aangezien mijn dochter geen fles krijgt. ik gebruik nu infacol maar dacht ik wil iets natuurlijks. dus ben benieuwd naar de reacties

5 jaar geleden

Niet tegen krampjes, maar gebruik het wel de eerste drie jaar elke dag van mijn kinderen. Nu dus weer. Merk : orthica en biokult

5 jaar geleden

İk volg even. 🙏🏼

5 jaar geleden

Wij bij onze oudste gebruikt, virdian children powder. Werkte zo goed dat het al klaar staat voor onze newborn :-) bij vitaminstore gratis verzending uit mijn hoofd :-)

5 jaar geleden

Ja, Orthica Al zijn de meningen er over verdeeld if het nou wel of niet werkt

5 jaar geleden

Elke dag 5 druppeltjes Protectis in combinatie met 1 druppel vitamine D 👌

5 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf dag 3 probactiol mini. We geven haar 6 druppeltjes op een lepeltje voor de voeding, dit kan dus ook prima als je borstvoeding geeft. Ze heeft nu eigenlijk helemaal geen last meer van krampjes. Ik ben heel erg tevreden.

5 jaar geleden

Deze gebruiken wij

VRIEND

5 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf dat ze 4 dagen is Ortiflor start van Orthica. Tot nu toe zeer tevreden! Nog geen last van krampjes maar kan natuurlijk nog komen. Ze is nu 11 dagen oud😊

5 jaar geleden

Reactie op Nicolem

Ik heb een dochtertje van 3 weken, en met overstappen van borst naar flesvo ...
Waar koop je dit?

5 jaar geleden

Reactie op kyr

Waar koop je dit?
Ik heb het besteld op bol.com

5 jaar geleden

Reactie op Carmenx

Wij gebruiken vanaf dat ze 4 dagen is Ortiflor start van Orthica. Tot nu to ...
Wij gebruiken dezelfde sinds week 3, toen hij echt last kreeg van krampjes. Lijkt nu na een week aanzienlijk minder te zijn.

5 jaar geleden

Zojuist de orthica besteld via bol is nu ook daar in de aanbieding overigens na vele recensies en blogs erover te hebben opgezocht en gelezen en gaan een poging wagen met dit merk ik zelf heb een slecht darm stelsel en zit in de familie de kleine meid heeft nu van 4 weken oud tot nu veel krampen ook als het al ver na dr flesje is en soms voor uren achtereen dus kan best zijn dat ze net zn goed gestel heeft straks als dr moeder ondanks dat t er nu ook een beetje bij hoort natuurlijk de krampjes al vind ik dat t wel een beetje binnen de perken hoort te blijven en dat is er nu ver buiten dus niet geschoten is altijd mis gaan morgen ermee beginnen zodra het is binnen gekommen en mischien dat t helpt zoals voor vele🙏

5 jaar geleden

Een tip voor degene die borstvoeding geven. In borstvoeding zit al probiotica dus dan hoef je dit niet te geven! Is alleen bij flesvoeding zo. Wel kan je het zelf slikken na de bevalling. Groetjes

5 jaar geleden

Reactie op BabyBobo

Een tip voor degene die borstvoeding geven. In borstvoeding zit al probioti ...
Ja die orthica kan je inderdaad ook zelf nemen!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanMason

Wij gebruiken dezelfde sinds week 3, toen hij echt last kreeg van krampjes. ...
Heel fijn! Vind het zo zielig die krampjes! Hoop dat wij het een beetje voor kunnen zijn zo......

5 jaar geleden

ik heb ze mijn hele zwangerachap geslikt voor zwangere vrouwen zodat ze de beste darmaflora van mij mee zou krijgen. geen ixee of het toeval is maar ons kindje is nu 1 week oud en hebben volgens mij nog heen darmkrampjes gehad

5 jaar geleden

Probactiol mini werd door mn vroedvrouw aangeraden. Ik ga dit gebruiken zodra hij geboren is omdat ik antibiotica infuus krijg tijdens bevalling ivm gbs.

5 jaar geleden

Reactie op BabyBobo

Een tip voor degene die borstvoeding geven. In borstvoeding zit al probioti ...
Volgens mij zit het hem meer in de bacteriën die baby meekrijgt van het zuigen op de tepel dan dat het in de melk zelf zit...