21 Reacties
2 jaar geleden
Hier een rietjes beker van de Action. Is er een verschil qua leeftijd??
2 jaar geleden
Wij hebben die van de Hema, zijn maar 3,50 en zien er heel leuk uit in veel verschillende dessins
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hier een rietjes beker van de Action. Is er een verschil qua leeftijd??
Dit....
Vraag me echt af of ik iets gemist heb in de wereld van rietjesbekers🤔
Het enige probleem dat wij hebben is dat zoon de rietjes kapot bijt. Maar dat zal hij bij een ander merk vast ook doen.
En hij kan ook wel uit een gewone beker drinken. Maar een rietjesbeker is ideaal tijdens het spelen en in bed (geen geknoei). Zoon drinkt er overigens alleen water uit.
2 jaar geleden
Reactie op Maria123
Ik heb bij Mepal een rietjes beker gezien. Ik twijfelde tussen de 360 beker ...
Wij hebben de Mepal Mio 360 oefenbeker sinds zoon 1 jaar is.
Vind het niet heel handig. Het heeft best een diepe drinkrand en zoon is er nooit fan van geworden.
Daarnaast lijkt de 'dop' er niet af te kunnen. Althans, ik kan er alleen aan draaien, maar het gaat er niet vanaf. Daardoor kan je toch niet echt goed schoonmaken. Wij deden er alleen water in dus dat scheelt qua schoonmaken, maar er komen ook wel broodkruimels of zo in.
De beker lijkt ook makkelijker om te vallen dan een gewone beker.
2 jaar geleden
Reactie op Ekein
Wij hebben de Mepal Mio 360 oefenbeker sinds zoon 1 jaar is.
Vind het niet ...
Wauw, zie nu dit filmpje: https://m.youtube.com/watch?v=Xqv4eKyAODE&cbrd=1
Nooit gelukt om los te krijgen, ook niet via die clipjes die je in het filmpje ziet. Net even geprobeerd en het gaat in één keer los🙈😅
Heb nu wel zere vingers😬
2 jaar geleden
Reactie op Ekein
Dit....
Vraag me echt af of ik iets gemist heb in de wereld van rietjesbek ...
Haha ja het was ook een oprechte vraag 😂 naar mijn weten zijn er geen leeftijdsgebonden rietjes bekers toch?!
2 jaar geleden
Ik vind al die plastic bekers maar stinken en het water smaakt er vies uit🙈 Wij hebben een rvs rietjes beker van Liewood.
VRIEND
2 jaar geleden
Ik heb ze gewoon van de wibra. Zou ook niet zo goed weten waar het verschil in zou moeten zitten? Maar ze zijn goedkoop en er zit een reserve rietje bij.
2 jaar geleden
Reactie op SGVS
Wij hebben deze al bijna 1,5 jaar. Avent bij Kruidvat
Deze gebruiken wij ook. Philips Advent. Te krijgen in verschillende afmetingen en eventueel met handvaten. Heeft een hard rietje. Rietjes zijn helaas nergens los te koop. Maar ik doe hem in vaatwasser. En geregeld is er actie met de bekers, dan koop ik een nieuwe.
We gebruiken deze al vanaf dat mijn zoontje 8 maanden is. Hij is nu 2 jaar.