7 Reacties
2 jaar geleden
Het lijkt op urticaria, ofwel netelroos. Ons zoontje had ook plekken en die verdwijnen en dan kwam het op andere plekken weer op. Het verdwijn wel vanzelf, maar we hebben ook een drankje gehad en lijkt voort te komen bij sommige producten, maar niet zeker dus we blijven er op letten.
Echter goed om alsnog contact op te nemen met de huisarts.
2 jaar geleden
Zitten ze op dezelfde plek op de benen als vanmorgen? Op de foto lijkt een rode rand aan de buitenkant van de plek te zitten. Klopt dat? Is het gezwollen en warm?
Is je zoontje ziek? Koorts? Drinkt hij nog goed? Reageert hij goed of is hij suf? Heeft hij pijn?
Is hij buiten geweest in (hoog) gras de afgelopen dagen? Is hij pas ziek geweest?
2 jaar geleden
Ik heb dit vorige zomer bij mijn dochter gehad. Het jeukte bij haar ook heel erg. Weet niet of dit bij jou kindje ook zo is? Bij ons ging het eerste instantie ook weg en kwam het savonds ook weer terug. Wij zijn toen naar de hap geweest en hebben koelzalf gekregen tegen de jeuk en medicijn tegen allergische reacties. Hiermee ging het wel weg.
2 jaar geleden
Reactie op SGVS
Zitten ze op dezelfde plek op de benen als vanmorgen? Op de foto lijkt een ...
Bedankt voor je reactie,
Op andere plekken bij de benen van gisterenmorgen. Het lijkt wat gezwollen en is warm idd, die rode rand viel mij ook op. Verder is mijn zoontje niet ziek, geen koorts en drinkt goed. In zijn gewone doen en laten dus.. Ook niet ziek geweest afgelopen periode. Dit ontstond ineens gisteren..
2 jaar geleden
Reactie op Firstborn88
Het lijkt op urticaria, ofwel netelroos. Ons zoontje had ook plekken en die ...
Dank voor je reactie. Ben benieuwd wat de huisarts straks zegt.
2 jaar geleden
Reactie op Melissa1707
Dank voor je reactie. Ben benieuwd wat de huisarts straks zegt.
Wat heeft de huisarts gezegd?