Ik weet het, er is maar 1 oplossing en dat is afwachten.. maar toch even mijn onzekerheid van me afschrijven (ook met mijn man over gehad, maar voor hem toch een iets andere beleving, hij snapt het en is mee onzeker, maar toch anders). Vandaag ben ik ongeveer 7 weken zwanger, tot nu toe niet heel veel klachten, wat vermoeid, beetje last van borsten, wat bandenpijn, afentoe beetje misselijk maar allemaal minimaal in verhouding tot mijn eerste zwangerschap. Dus eigenlijk daarom al beetje onzeker, want hoe meer symptomen hoe definitiever het voor mijn gevoel is.
Vandaag een drukke dag gehad (verjaardag van mijn man gevierd) dus veel bezig geweest. Uurtje terug met plassen paar druppeltjes roze afscheiding, ook zo met afvegen. Verder gelukkig geen krampen alleen een beetje een drukkend gevoel. Waarschijnlijk dus gewoon door de drukke dag. Maar toch die onzekerheid, zou het wel goed zitten? Zou mijn hcg hoog genoeg zijn? Donderdag middag eerste afspraak bij de verloskundige, dus niet meer heel lang wachten gelukkig!
Dus niet echt een vraag, maar vooral even van me afschrijven wat al heeeel fijn is!