18 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er over gedacht om die aan te schaffen, ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Binnen no Time at hij al grotere hapjes.
Ik maak al z’n hapjes zelf met het stoom apparaat en gebruikt nu Avent bewaarbekers 240 ml. Die kunnen ook in de vriezer en magnetron, je kan ze langer gebruiken omdat er grotere hapjes in kunnen. En je kan je kleintje uit dat bakje het hapje geven.
(Hier eet hij al 220 fruit en 220 groente op een dag)
5 jaar geleden
In NL mag toch nergens meer bpa in zitten? En daarbij heb ik n paar van de blokker gekocht en ik had er nog die ik nu gebruik.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Liz5792
Ik heb ze gewoon van de zeeman. Mijn neefje krijgt het op die manier ook al ...
Hier ook van de zeeman zijn top!
5 jaar geleden
Wij hebben die amper hoeven gebruiken omdat ons zoontje al halve bakjes en soms hele op eet😂
5 jaar geleden
Idd, ik heb 1 week ijsklontbakjes gebruikt (zeeman) en toen aten ze al echt meer. Zonde van t geld!
Nu gebruik ik van die diepvrieszakjes met sluitstrip. Hapjes maken en invriezen. Daarna uit de vriezer halen, ontdooien en punt er af knippen en dan zo in een bakje doen en eten maar! 👍
5 jaar geleden
In NL mag toch nergens meer bpa in zitten? En daarbij heb ik n paar van de ...
Dat is niet waar. In Nl is alleen in producten voor kinderen onder de 3 jaar, zoals flesjes BPA verboden. Maar het zit wel in alle andere plastic producten. Voor volwassen is de hoeveelheid die je binnenkrijgt verwaarloosbaar. Dus ik zou zeker goed opletten met wat je gebruikt.
5 jaar geleden
Reactie op Sara123
Hoe oud is je kleine en qua borst of fles dan?
Mijn kleine man is 5 maanden en 5 dagen.
Hij krijgt borstvoeding, maar aangezien hij de borst weigert kolf ik alles af.
Hij krijgt 4 flessen van 200 ml afgekolfde melk in de ochtend zijn fruit hap en de avond groente. Zijn schema is:
200 ml melk
220 gram fruit
200 ml melk
200 ml melk
220 gram groente
200 ml melk
5 jaar geleden
Ik heb ze van de Albert Heijn. Geloof ook BPA vrij en kunnen in de vaatwasser wat ik erg handig vind.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op fleurtje-24
Idd, ik heb 1 week ijsklontbakjes gebruikt (zeeman) en toen aten ze al echt ...
Slim! Ik gebruik altijd meerdere ijsklontjes stuk of 5 omdat hij meer wil eten haha. Maarja dan ben je er zo doorheen
5 jaar geleden
Net z'n eerste papje gegeven en besloten t niet te kopen. Hij at nu al 4 ijsblokjes. 😂
5 jaar geleden
Ik vries altijd veel van eenzelfde soort groenten in in ijsblokjesvormen. Eenmaal bevroren bewaar ik dat in zakken (net zoals bij diepvries spinazie). Je kunt dan per keer makkelijk combinaties maken en hoeveelheid bepalen.