7 Reacties

4 jaar geleden

Eeh maar is het niet zo dat je de puckababy zou kunnen gebruiken? Oprechte vraag dit hoor

4 jaar geleden

De 4 seizoenen kan je idd een lente slaapzak van maken 😄 maar ik denk dat je er 1 tje extra zoekt? Ik heb de 4 seizoenen van Jollein gekocht. Die is net wat dunner dan de puckababy en heb hem nu in de gewone slaapzak ervan liggen. Voor de opvang heb ik een normale van Jollein (niet de winter editie) en hier halen ze eventueel de mouwen er vanaf. Vindt ze alle 3 top, alhoewel de puckababy wel echt beter is van kwaliteit maar daar betaal je natuurlijk ook wel voor. Jollein vind ik een goede 2e optie. HEMA ook gehad maar vond die snel lelijk worden na veel wassen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op JTabois

Eeh maar is het niet zo dat je de puckababy zou kunnen gebruiken? Oprechte ...
Klopt, maar die moet ook in de was. Ik heb er 2, maar zoek nu een goedkopere voor even tussendoor.

4 jaar geleden

Gisteravond in de sale bij Prenatal gekocht zomer met lange mouwen gebruik ik nu.

4 jaar geleden

Reactie op Niya

Klopt, maar die moet ook in de was. Ik heb er 2, maar zoek nu een goedkoper ...
Hema met afritsbare mouwen

4 jaar geleden

Reactie op Niya

Klopt, maar die moet ook in de was. Ik heb er 2, maar zoek nu een goedkoper ...
Aaah zo...ghehe niet aan gedacht!

4 jaar geleden

Ik heb de laatste weken ook een zoektocht verricht naar een niet te dunne en niet te dikke slaapzak voor bij het kinderdagverblijf voor niet al te veel geld. Ik vond er 1, inclusief afritsbare mouwen, bij Prénatal. Deze is 2,5 TOG en er staat bij dat het een winterslaapzak is, maar daar vind ik 'm echt te dun voor. Maar dat hangt ook af van wat je je kindje onder de slaapzak aantrekt natuurlijk! Bij Prénatal zijn de slaapzakken deze week ook in de aanbieding trouwens...