45 Reacties
5 jaar geleden
Mijn dochtertje slaapt in de puckababy inbaker . Ik weet dat deze tot 6 maanden is. Omdat ze als ze gaan omrollen ze niet af kunnen zetten.. maar mijn meisje kan ook niet slapen zonder😅 nu overdag leg ik haar in gewone slaapzak met sokken over haar handjes.. maar snachts toch nog in de puckababy.. met een dekentje strak eroverheen.. ze krijgt dan haar benen niet omhoog en omrollen lukt dan zeker niet. Ze is vanaf kleins af aan gewend om stil te liggen..
zolang zij zo snachts prima slaapt en ik ook dan komt het vast ooit keer goed😅
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op mayke25
Zelfde hier! Ik baker nog in zelfs, al wordt dat afgeraden vanaf 6 maanden. ...
Komt vanzelf als ze er aantoe zijn! Wij hebben het ook een pAar keer geprobeerd, toch steeds terug. Tot we een paar weken later dachten dat we de slaapzak waren Vergeten bij vrienden, toen moesten we wel en ging het ook ineens. Onze slaapzak kun je omvouwen bij de handjes (soort wantjes) scheelt heel veel alleen nu heeft hij uitgevonden dat hij twee vingertjes eruit kan friemelen dan pakt hij alsnog zijn fiepje en gaat ermee tegen de bedspijlen tikken haha. Denk dat ik er Vd week klittenband op ga zetten.
5 jaar geleden
Reactie op wendy#123
Herkenbaar! Ik heb alleen nooit echt een inbaker slaapzakgehad. Doe haar ar ...
Bij ons heeft ze altijd ingebakerd gelegen, nu ligt ze in een gewone slaapzak, geen inbakerslaapzak! maar wel superstrak ingestopt. Maar ze wurmt zich meerdere keren boven de dekens uit of eronder😅 en dan slaapt ze gewoon echt niet dus moeten er steeds uit om dr terug in te stoppen
5 jaar geleden
Misschien eens op haar buik proberen? Onze zoon slaapt niet op z'n rug want dan gaat ie ook met z'n armen zwaaien of hoofd schudden. En op z'n buik heeft ie wel de rust om in slaap te vallen
5 jaar geleden
Reactie op jessynaomi
Komt vanzelf als ze er aantoe zijn! Wij hebben het ook een pAar keer geprob ...
Die van fedde&kees? Deze hebben wij in ieder geval ook, maar dat maakt haar niet uit, ritsjes open of dicht, wandjes of niet ze stopt ze gewoon in dr mondje! 😶
5 jaar geleden
Bij ons heeft ze altijd ingebakerd gelegen, nu ligt ze in een gewone slaapz ...
Hmm. Ja bij ons geeft ze het dan wel op als d’r armpjes er strak onder liggen. Ik weet dat de webshop Fedde en Kees lakentjes heeft die strak om het matrasje heen kunnen. Misschien daar eens kijken?
5 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Misschien eens op haar buik proberen? Onze zoon slaapt niet op z'n rug want ...
Dit hebben we geprobeerd, maar dan gaat ze alleen maar spelen😅
VRIEND
5 jaar geleden
Die van fedde&kees? Deze hebben wij in ieder geval ook, maar dat maakt ...
Oh jammer! Wij hebben hem van ergopouch, maar denk niet dat dat verschil uitmaakt. Hij stopt zijn handjes ook nog wel in zijn mondje soms, maar bij ons was het vooral het gefriemel als hij moe is dat is nu wel minder ☺️
5 jaar geleden
Ik denk dat ze het moet aanleren.
Als ze nooit 'losse' handjes heeft gehad dan is ze niet gewoon om zo in slaap te vallen.
Ik zou beginnen met 1 slaapje per dag (kortste slaapje) de handjes los te laten. Eerste keren zal ze niet slapen, maar wie weet leert ze het zo.
Mijn zoontje heeft altijd gewoon in een slaapzak geslapen vanaf dag 1. Soms waaide hij zichzelf wakker maar dan hielp ik hem weer in slaap.
Nu slaapt hij zelf in maar hij speelt eerst ook vaak wat, met speentje of doekje of de spijlen.
5 jaar geleden
Onze zoon valt ook niet in slaap met losse handjes. Wij trekken de armpjes van de slaapzak naar binnen, zodat zijn armpjes in de slaapzak blijven. We leggen een grote knuffel naast hem, zodat hij niet op zijn buik rolt. In de avond, wanneer ik naar bed ga, trek in zijn armpjes weer door de mouwen en haal de knuffel weg. Hij blijft meestal in dromenland als ik dit doe. Knuffel uit zijn bed en voor ik het weet heeft ie zich naar zijn buik gedraaid en slaapt tot de volgende ochtend.
5 jaar geleden
Wij hebben nu kleine handdoeken aan de zijkant onder het matrasje. Dan blijft het dekentje goed strak zitten en valt ze vaak snel in slaap. Als we dat niet doen dan heeft ze binnen 1sec haar speen weer in haar hand.
Ik zou heel graag willen dat ze gewoon alleen in de slaapzak kan slapen. Maar denk dat het nu nog te vroeg is.
5 jaar geleden
Reactie op MiepR
Wij hebben nu kleine handdoeken aan de zijkant onder het matrasje. Dan blij ...
Dit doen wij ook inderdaad!! Maar als ze een beetjd wakker is of in dr lichte slaap dan wurmt ze ze zo weer boven de dekens uit en is het feest.
Ook ik zou haar het liefst gewoon alleen in de slaapzak neerleggen, maar idd daar is ze hier echt nog niet klaar voor😐
5 jaar geleden
Dit hebben we geprobeerd, maar dan gaat ze alleen maar spelen😅
Onze zoon gaat ook eerst even op handen en knieën zitten wiebelen. Maar valt binnen 10-20min rustig in slaap. Ik zie het maar als ontladen. Ik leg hem nu vaak op z'n rug en dan speelt ie nog even met een doekje en als ie gaat hoofd schudden dan draai ik hem op z'n zij of buik en valt ie in slaap. Ik kan zelf ook niet meteen slapen als ik in bed ga liggen, dus daar vergelijk is het maar mee haha. Hij slaapt vervolgens 1.5 a 2 uur, dus voor hem werkt dit
5 jaar geleden
Hier hebben wij de slaapzak en het lakentje van Fedde en Kees. Voor ons echte lifesavers. Zonder dit kan ze niet rustig liggen...
5 jaar geleden
Fedde en kees was hier ook top. Helaas werd er alsnog gespeeld met de speen en gewreven op zn hoofd wat hem wakker hield.
Wij gebruiken nu de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Deze is te groot maar daardoor lekker zwaar (armen omgerold) en na een paar dagen slaapt hij er goed mee. Gaat helaas wel schuiven in zn bed waardoor hij wakker wordt van zn hoofd tegen de spijlen.....