5 Reacties

één jaar geleden

Deze leeftijd in combinatie met een baby is heel spannend voor ze.. hier ook een peuter van 2,5 (18 juli 3 jaar) en 36 weken zwanger. Bij de oudste 2 hetzelfde gehad. Toen de baby er eenmaal was ging het weer goed!

één jaar geleden

Reactie op Mammabear

Deze leeftijd in combinatie met een baby is heel spannend voor ze.. hier oo ...
Ik teken ervoor! Hij komt ook altijd naar mij toegelopen, maar straks staat daar een co sleeper. En als ik dan net klaar ben met voeden en net in slaap valt, komt hij er bijv weer aan. Zie daar zo tegen op. Papa word niet wakker van hem omdat hij altijd naar mij toe komt..

één jaar geleden

Wat ontzettend lastig, vooral met een baby op komst. Geen tips, hier krijgen we onze kleine man niet in zn grote bed. Hij is nog erg gehecht aan zn ledikantje (en slaapt daarin als een roosje). Straks als de baby er is, maar eens kijken of we hem wat meer kunnen dwingen (al ben ik bang dat we dan ook vaker nachtelijk bezoek krijgen).

één jaar geleden

Oew ik ben heel erg benieuwd. Ik op dit moment 26 weken zwanger en mijn zoontje (wordt 11 juli 3) heeft nu net 2 nachten in zijn nieuwe peuterbed geslapen, opzich goed gegaan maar wel 1 of 2 x even kort wakker geweest, komt er (nog) niet zelf uit, maar dat is denk ik de nieuwigheid... als hij het eenmaal doorheeft ben ik ook bang dat hij om te haverklap aan het bed staat 🙈🙊😂

één jaar geleden

Mijn dochter (6 juli wordt zij 3) heeft dit in de laatste weken voor de bevalling heel veel gedaan. Ik ben nu 6 dagen geleden bevallen en het lijkt (bijna) over. Ze komt nog wel naar ons toe aan het einde van de nacht maar dat is meestal max een half uurtje voor het opstaan dus dat laten we wel toe. Maar sinds de baby er is nog maar 1x nachtelijk bezoek gehad. Ze lijkt ook weer beter door te slapen, ik denk dat ze de spanning bij ons heeft gevoeld van de naderende bevalling. Misschien heeft jouw zoontje dat ook.