23 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op jessynaomi
Hier ook nog een speen maar alleen met slapen en rustmomentjes in de wagen ...
Mijn zus heeft bij haar meiden rond 3jr gezegd bij de een dat de pieten baby’s ze nodig hebben. En bij de ander aan de baby’s van holle bolle Gijs gegeven, toen was het meteen klaar. Dus dat ga ik tzt ook proberen.
2 jaar geleden
Ik heb van de week de speen afgeknipt. Toen hij naar bed ging gaf ik de speen maar kwam hij er snel achter dat hij er niet meer op kan zuigen. Ik heb uigelegd dat de speen kapot is en hij dus voortaan zonder speentje zal moeten slapen.
Hij moet nog steeds wennen, maar doordat de speen stuk is kan mijn vriend (met heel wat minder geduld) niet alsnog die speen geven. 😅
2 jaar geleden
Hier van 1,5 jaar - 2 jaar alleen met slapen. Nu hij net 2 is komen er weer kiezen door dus roept hij overdag soms tuttie tuttie. Ik probeer er dan niet op in te gaan maar als hij door blijft gaan krijgt hij hem wel. Nu is het weer wat rustiger dus kan ik zeggen: Geef je tut eens en dan spuugt hij hem uit of hij geeft ze aan me.
Baby zusje komt over een paar dagen dus laat het nu zo. Ik zeg wel steeds dat een tut voor baby’s is en dat hij geen baby meer is, dan doet hij hem ook vaak uit. Als hij 3 word wil ik er wel echt vanaf.