10 Reacties

2 jaar geleden

Als ik alle potloden geef belanden ze ook op de grond. Laat ik hem er 1 kiezen elke keer dan is het een beter succes. Ik teken ook iets en dan is het meer interessant.

2 jaar geleden

Hahaha ja fijn hea. Ik doe idd ook hem 1 laten kiezen en zelf wat krabbelen. Dan wil hij nog wel ff 10 sec wat krassen. Paaseieren ging net wel wat langer hahahaha.

2 jaar geleden

Ik doe idd met mijn kleine meid mee. En teken of verf zelf ook. Ben niet teveel met haar bezig, dan lijkt ze het langer interessant te vinden. Maar volgens mij is die lengte van hun spanningsboog prima hoor!

2 jaar geleden

Hier 10 seconden kleuren en dam gaat alles op de grond en roept ze: UIT🤣

2 jaar geleden

Nee, niet tekenen. Hij vindt het of sowieso niks aan en begint er niet aan en anders krast hij 2 seconden en is ie er dan klaar mee. Lekker inderdaad met Duplo spelen en we hebben een keukentje staan, vindt ie erg leuk.

2 jaar geleden

Hahaha ik vind dit echt heerlijk om te lezen!🥰

2 jaar geleden

Het potlodenverhaal is heel herkenbaar bij onze dochter van 20 mnd. Maar pas heb ik haar in de kinderstoel gezet met een verschort aan, potje verf, kwast en een vel papier... en heb ze werkelijk een uurtje niet gehoord! Ik zat er zelf bij met m'n peuter van 3, ook lekker aan het verven. Het was een feestje!:)

2 jaar geleden

Reactie op Nina93

Het potlodenverhaal is heel herkenbaar bij onze dochter van 20 mnd. Maar pa ...
Goed idee❤️!!!

2 jaar geleden

Reactie op Nina93

Het potlodenverhaal is heel herkenbaar bij onze dochter van 20 mnd. Maar pa ...
Haha deed ik laatst ook alleen ons zoontje begon na 10 minuten zijn gezicht te verven 😂

2 jaar geleden

Mijn dochter is ook ongeveer 21 maanden. We kleuren en verfen al een tijdje en oefening baart kunst! Ze heeft er steeds meer concentratie voor. Heerlijk met kwast of met d'r handjes in de verf. Soms gaat het ook de haren in, maar ach dat hoort erbij. Wasco krijtjes (die dikke van IKEA) vindt ze ook fijn om mee kleuren. Samen tekenen vindt ze ook heel leuk, dat kun je ook proberen. Dan ziet ze een beetje wat de bedoeling is ;).