7 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben er gelukkig uit. Maar sprong 7 was een heftige. De andere sprongen waren niks vergeleken deze haha. Hét slapen welke slaapje dan ook was vooraf veel gehuil. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Zodra ze eruit zijn heb je weer wat rust haha
5 jaar geleden
Hoeveelste dag is dit van sprong zeven july237?
Hier de eerste dag sprong zeven.. Maar als dit alle vijf weken duurt dan ben ik nogwel even zoet. Zodra ik hem neerzet krijsen en echte krokendille tranen. Wil liefst alleen maar Staan. Slapen gaat nog redelijk... Dus hopen dat zo blijf
5 jaar geleden
Ik ben er gelukkig uit. Maar sprong 7 was een heftige. De andere sprongen ...
Heeft de sprong vijf weken geduurd dan?
5 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Heeft de sprong vijf weken geduurd dan?
Voor me gevoel wel langer hahah. Ja deze duurde echt bijna 5 weken . De ene dag natuurlijk minder als de ander maar heftig was het wel.
5 jaar geleden
ik heb geen idee of sit bij speong 7 hoort.. volgens oei ik groei zitten we in de laatste 9 dagen. mevrouw hier laat alle vaardigheden al zien. heeft op twndje na niet echt last gehad van de sprong. maar ineens sinds 3 dagen krijg ik haar niet meer naar bed. normaal ligt ze tussen 18.30 en 19.00 op bed. maar nu al 3 avonden achter elkaar dat ze gaat huilen en ik haar eruit haal en ze tot 21 uur nog heel druk aan het spelen is. niet zeuren of drammen maar lijkt ineens gewoon niet meer moe.
5 jaar geleden
Ik begrijp je volkomen! Onze kleine man heeft eigenlijk nooit last van sprongetjes gehad. Het is dat ik ze hier voorbij zag komen en dan dacht: ow hij is hier al voorbij.
Maar sprong 7... ik was ook gestopt met die sprongen, tot hij in 1x veranderde Snachts met slapen. Wat een drama haha. Duurt nu ongeveer 2,5 week.
Hoe lastig het ook is voor ons, ik troost het met de gedachten dat ze nu extra aan het ontwikkelen zijn en ontzettend veel leren. De tijd zal het afnemen ☺️ en dan krijg ik mn nachtrust weer terug haha