29 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lauwww
Heb ook een tijdje het tuigje gebruikt, maar hij zit nu zelfstandig dus tui ...
Hier kan meneer ook heel goed zitten maar hij is nu druk bezig om zich zelf er uit te wurmen haha. Dus tuigje voor de zekerheid dat het hem niet lukt om er ooit uit te klimmen ( ook al zit hij nooit zonder toezicht in de stoel je weet maar nooit)
VRIEND
5 jaar geleden
Hier ook iemand die ging staan tijdens het eten, ik heb het plankje lager gezet zodat zijn voetjes zweven.
5 jaar geleden
Reactie op Esje 39
Ik heb een universeel tuigje besteld bij mama loes 7 euro werkt perfect.
Hoe bevestig je deze dan? Heb je een foto?
5 jaar geleden
Reactie op dounialouay
Hoe bevestig je deze dan? Heb je een foto?
Zelfde vraag hier. Hebben ook die gekocht, maar hoe krijg je dat ding vast aan de stoel?! 🤷♀️🤷♀️
5 jaar geleden
Reactie op MamaVanMason
Zelfde vraag hier. Hebben ook die gekocht, maar hoe krijg je dat ding vast ...
En ook ik lees even mee 😅
5 jaar geleden
Wij hebben het plankje altijd lager staan, vertrouw het anders niet. Mijn zoontje wiebelt heel erg in de stoel, schommelbeweging. Hij kan in een minuut zo 3 meter naar achteren verplaatsen. Hebben meer mensen dit? Ik weet dat hij niet om kan vallen, maar vind het 3x niks (maar kan niet altijd mn voet op de poten houden). Hij vindt het trouwens geweldig, dat hij zo kan bewegen (gekkie).
5 jaar geleden
Ik heb een universeel tuigje van bol.com (dit:https://www.bol.com/nl/p/babsana-veiligheidstuigje-met-looplijn-zwart/9200000005535107?referrer=socialshare_pdp_androidapp).
Ik bevestig het zoals op de foto, dus tuigje 'aan' en met de bijhorende lusjes rond de poten van de stoel. Misschien werkt dit ook met het mamaloes tuigje.

5 jaar geleden
Dankjewel! Heb hem meteen besteld, beter dan 40 euro betalen aan die van stokke haha