29 Reacties

5 jaar geleden

Wij hadden dat ook en hebben het plankje verlaagd, nu begint hij weer met zijn teentjes te wiebelen maar kan voorlopig niet staan, net te laag!

5 jaar geleden

Ik heb een universeel tuigje besteld bij mama loes 7 euro werkt perfect.

5 jaar geleden

Ik zou het plankje niet lager doen. Het schijnt zo te zijn dat waneer ze zich verslikken zich moeten kunnen afzetten met hun voeten om het weer op te kunnen hoesten... Ik zou eerder voor een tuigje gaan zodat ze er niet uit kan vallen.

5 jaar geleden

Hoi, hier op advies van onze kinder fysio plankje lager gezet omdat er teveel spanning bij onze kleine op de benen komt te staan omdat hij zich zo erg afzet. Hierom daarom juist advies lager zetten en tuigje om.

5 jaar geleden

Reactie op Luna34

Hoi, hier op advies van onze kinder fysio plankje lager gezet omdat er teve ...
Heb ook een tijdje het tuigje gebruikt, maar hij zit nu zelfstandig dus tuigje afgedaan.

5 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Heb ook een tijdje het tuigje gebruikt, maar hij zit nu zelfstandig dus tui ...
Hier kan meneer ook heel goed zitten maar hij is nu druk bezig om zich zelf er uit te wurmen haha. Dus tuigje voor de zekerheid dat het hem niet lukt om er ooit uit te klimmen ( ook al zit hij nooit zonder toezicht in de stoel je weet maar nooit)

5 jaar geleden

Hier was ze dus uit de stoel geklommen en kroop al op het tafelblad. Dus nu maar alleen erin zitten met het tuigje, wat ze trouwens verschrikkelijk vindt. Maar eruit klimmen en vallen vind ik nog verschrikkelijker

5 jaar geleden

Hier ook iemand die ging staan tijdens het eten, ik heb het plankje lager gezet zodat zijn voetjes zweven.

5 jaar geleden

Hier ook het plankje lager gezet :)

5 jaar geleden

Hier ook een stoutertje! 😂

5 jaar geleden

Hebben ook het plankje lager gezet, werkt heel goed

5 jaar geleden

Wij hadden het plankje inderdaad ook omlaag, toen ging ze op die stang staan.. Nu hebben we een tuigje gekocht dat ze er in ieder geval niet uit kan vallen

5 jaar geleden

Reactie op Esje 39

Ik heb een universeel tuigje besteld bij mama loes 7 euro werkt perfect.
Hoe bevestig je deze dan? Heb je een foto?

5 jaar geleden

Reactie op dounialouay

Hoe bevestig je deze dan? Heb je een foto?
Zelfde vraag hier. Hebben ook die gekocht, maar hoe krijg je dat ding vast aan de stoel?! 🤷‍♀️🤷‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanMason

Zelfde vraag hier. Hebben ook die gekocht, maar hoe krijg je dat ding vast ...
En ook ik lees even mee 😅

5 jaar geleden

Wij hebben het plankje altijd lager staan, vertrouw het anders niet. Mijn zoontje wiebelt heel erg in de stoel, schommelbeweging. Hij kan in een minuut zo 3 meter naar achteren verplaatsen. Hebben meer mensen dit? Ik weet dat hij niet om kan vallen, maar vind het 3x niks (maar kan niet altijd mn voet op de poten houden). Hij vindt het trouwens geweldig, dat hij zo kan bewegen (gekkie).

5 jaar geleden

Ik heb een universeel tuigje van bol.com (dit:https://www.bol.com/nl/p/babsana-veiligheidstuigje-met-looplijn-zwart/9200000005535107?referrer=socialshare_pdp_androidapp). Ik bevestig het zoals op de foto, dus tuigje 'aan' en met de bijhorende lusjes rond de poten van de stoel. Misschien werkt dit ook met het mamaloes tuigje.

5 jaar geleden

Reactie op Liefde25

Ik heb een universeel tuigje van bol.com (dit:https://www.bol.com/nl/p/babs ...
Dankjewel! Heb hem meteen besteld, beter dan 40 euro betalen aan die van stokke haha

5 jaar geleden

Bij mij zit het tuigje heel erg ruim.... zal eens kijken of ik met deze tips wat kan maar ik vind m best ingewikkeld

5 jaar geleden

Bij ons staat ook t plankje lager waardoor ze zich niet kan afzetten dus is een tuigje niet nodig🤷🏼‍♀️