8 Reacties

5 jaar geleden

Jaa dit heb ik ook al vanaf 37 weken... moet zeggen dat het vandaag wat erger aanvoelt als andere dagen... mag ook wel doorzetten van mij ben woensdag 40 weken😊 ben t stiekem helemaal zat t zwanger zijn 😅

5 jaar geleden

Hoi hoi mag ik vragen hoe die steken voelen? En welke kant?? Ik heb gister en vandaag stekende pijnen gehad alsof de baby heel hard met haar voetje tegen me aan schopte en er bijna doorheen ging 😱😂 Is dit een voor teken of ???

5 jaar geleden

Reactie op vincessss

Hoi hoi mag ik vragen hoe die steken voelen? En welke kant?? Ik heb gister ...
Bij mij voelt het alsof ik steek in mn zij heb, zoals als je te snel gerend hebt ofzo, de baby is wel druk maar het voelt niet alsof de voetjes door mn buik heengaan. Het is hoog in mn buik en links. Of het een voorteken is weet ik niet haha

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanEenJongentje

Jaa dit heb ik ook al vanaf 37 weken... moet zeggen dat het vandaag wat erg ...
Ik zal voor je duimen haha!

5 jaar geleden

Heb ik ook op enkele dagen, dan kan ik haast geen stap meer zitten. Rustig doorademen en op die zij gaan liggen helpt bij mij. Ik weet niet wat het is, zit vast iets klem dan of een beurse plek..

5 jaar geleden

Reactie op Chann1212

Heb ik ook op enkele dagen, dan kan ik haast geen stap meer zitten. Rustig ...
Inderdaad!!! Je in een andere houding zetten is zelfs pijnlijk! Gek dat jullie dit allemaal ook hebben haha

5 jaar geleden

Haha heel herkenbaar. Het voelt als mildsteek inderdaad. Wanneer je lang hebt gerend. Ook links bij mij.

5 jaar geleden

Bij mij ook links!!!