6 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben zo op 1 of andere dag doorgepakt. Ik zag wat op TikTok voorbij komen. Je gaat de speen begraven in de tuin, de spenenfee komt snachts langs om de speen op te halen en aan andere baby’s te geven🙈😂.. vervolgens groeien er de volgende ochtend opeens lolly’s uit! Onze dochter vond het fantastisch. 1 nacht ff afzien, maar zo blij dat we het zo gedaan hebben. ( het moment dat ik de spenen met haar in het zand deed dacht ik nog omg waar begin ik aan🤪)

9 maanden geleden

wij hebben ongeveer het zelfde gedaan als Mandy. We hebben bij de openhaard een bakje neer gelegd met d'r Tutten (die we op dat moment konden vinden😅) en dag erna was het bakje vol met lolly's en we hadden er een briefje bij gedaan dat de tuttenfee ze opgehaald had en er erg blij mee was. dag erna nog een paar lolly's in het bakje gedaan. paar dagen later vond ze opeens nog 2 Tutten.. ze pakte een bakje en deed ze weer bij de openhaard zetten. ze vraagt er nu niet meer om we hebben dit 4 weken geleden gedaan.

9 maanden geleden

wij hebben aan de spenenfee ons eigen draai gegeven. mijn zoon is helemaal fan van paw patrol en wilde graag een voorleesboek daarvan. dus ik heb gezegd dat hij hem misschien van de spenenfee zou krijgen als hij zijn speentje aan haar zou geven. nou dat wilde hij niet direct omdat hij eerst zeker wilde weten of hij die zou krijgen. dus wij hebben eerst een brief naar de spenenfee geschreven. uiteraard was daar de volgende dag al een brief van de spenenfee dat als hij zijn speentje zou geven aan de spenenfee dat hij daar een baby'tje mee zou helpen en dat hij het boek kreeg. diezelfde dag heeft hij de speen in een boom geknoopt en de volgende dag was daar het boek met een brief dat baby jip heel blij is met zijn nieuwe speentje. met een foto van een baby van Google geplukt 😂 de eerste nacht ging goed doordat we bij mijn ouders waren en hij in de auto als een blok in slaap viel en niet meer wakker te krijgen was. 2e dag ging wat lastiger, maar ik denk wel dat die eerste dag geholpen heeft omdat we tegen hem konden zeggen dat hij de dag ervoor ook gewoon in slaap is gevallen. hij heeft het nog steeds over baby jip 😅

9 maanden geleden

Ooh wat goed zeg!! Wij gaan de spenenfee ook proberen, ik hoop dat het lukt ✌🏻

9 maanden geleden

Wij hebben de spenen in een envelop gedaan en aan de arme kindjes gegeven. De envelop in de brievenbus gedaan (thuis) en gezegd dat de postbode ze op ging halen! En klaaaar.

9 maanden geleden

En ging het direct goed? Dit is nu de eerste dag nadat hij geslapen heeft zonder speen, maar het is echt alleen maar overal om huilen 😴