9 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou dan voor oor gaan, dat is betrouwbaarder dan voorhoofd. Maar beste is inderdaad rectaal.

4 jaar geleden

Wij hebben zowel een rectale als een oor thermometer. Als je via het oor meet, moet je er 0,5 graden bij op tellen. Als de koorts hoog is, meet ik vaak ook nog rectaal, omdat dat toch nauwkeuriger is. Ik weet zo even het merk van die van ons niet. Braun of Philips geloof ik. Ik ben er iig wel tevreden over.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

7

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/braun-irt-6520-oorthermometer/9200000131878684/ Wij hebben deze. Daar zijn we heel tevreden over en we hebben in de kraamweek met deze zelfs iets warmer gemeten dan rectaal. Daarna bijna alleen maar deze gebruikt. Alleen als de temperatuur een grensgeval is meten we nog rectaal.

4 jaar geleden

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-contactloze-digitale-infrarood-thermometer/p/5141536 Oorthermometer, van welk merk dan ook, heeft altijd een afwijking en is daarom bij gebruik vaak niet eens nauwkeurig!! Wij gebruiken deZe. Geweldig! Je meet de kamertemperatuur, lichaamstemperatuur, badwater etc! Klinisch getest en voordelig. Het is een Kruidvat thermometer powered by Microlife. Das een heel goed merk!

4 jaar geleden

Deze is toch ook onnauwkeurig en met een afwijking?

4 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon een simpele thermometer maar meten wel altijd rectaal, is het meest betrouwbaar en ze merkt er niks van😊👍🏼

4 jaar geleden

Ik werk in de zorg en heb met beide te maken Voor je kleine overdag zou ik gewoon voor de rectale gaan. Deze blijft het meest betrouwbaar. Hierna komt voor mij de oorthermometer en dan de voorhoofd. Weet wel dat je bij de oorthermometer altijd +0.5 graden erbij op moet tellen

4 jaar geleden

Reactie op LittleMe84

Wij hebben zowel een rectale als een oor thermometer. Als je via het oor me ...
Braun ben ik persoonlijk heel tevreden over 😁