Ik moet bijna bevallen en wil dan graag mijn dochter laten trakteren op de opvang, echter moet het coronaproef zijn en bij voorkeur gezond. Iemand leuke suggesties?
Ik bak mini cupcakes en doe daar een beetje witte chocoladepasta of botercreme op en wat muisjes. Tis echt maar een éénhaps-ding, dan maar wat minder gezond 😜
Wij doen dit voor ons dochtertje om mee te nemen, Nijntje koekjes zijn van bolletje die mogen ze bij de opvang en dan gewoon boter en muisjes erop. Super simpel en heel erg leuk🥰
Ik had online zakjes besteld met een stoepkrijt in vorm van Nijntje, bij een vrouw die kindertraktaties maakte. Er zat een stickertje op: Hoera een zusje
Ik heb deze Nijntje een beetje aangepast (ballonnetje met naam van haar broertje erbij)! Doosje rozijntjes erachter en klaar. Makkelijk en snel te maken ook.
Ik heb leuke papieren bekertjes besteld van a little lovely company die we vullen met popcorn (ongezoet en ongezout) colofaantje er omheen met sticker erop hoera een broertje. Alles ligt al klaar voor mijn man om in te pakken na de bevalling. Mocht ik daar zelf geen puf voor hebben :-)