20 Reacties

5 jaar geleden

Geboortekoekjes.nl zijn enkel verpakt en lekker, dit hadden wij gedaan.

5 jaar geleden

Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en had dit getrakteerd voor ik met verlof ging!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en had dit getrakteerd voor ik met ve ...
Leuk! Heb je het zelf ingepakt of zo gekocht? Weet namelijk niet of het eerste bij ons mag, kan dit uiteraard altijd even informeren.

5 jaar geleden

Bellenblaasjes van de Hema met een kaartje eraan.

5 jaar geleden

Reactie op Nathaliedg-24

Leuk! Heb je het zelf ingepakt of zo gekocht? Weet namelijk niet of het eer ...
Ik heb het zelf gemaakt

5 jaar geleden

Ik bak mini cupcakes en doe daar een beetje witte chocoladepasta of botercreme op en wat muisjes. Tis echt maar een éénhaps-ding, dan maar wat minder gezond 😜

5 jaar geleden

Wij doen dit voor ons dochtertje om mee te nemen, Nijntje koekjes zijn van bolletje die mogen ze bij de opvang en dan gewoon boter en muisjes erop. Super simpel en heel erg leuk🥰

5 jaar geleden

Wij hebben ze besteld bij: https://www.leukvooreenfeest.nl/product-categorie/geboorte/geboorte-traktatie/ Je kunt hier ook kiezen voor kant en klare traktaties.. vond ik wel zo makkelijk na de geboorte ☺️

5 jaar geleden

Niet gezond maar wel leuk. De ouders kunnen de spekjes of snoepjes altijd nog weggooien. En alle kleine kinderen zijn wel gek op bellen blazen.

5 jaar geleden

Ik had online zakjes besteld met een stoepkrijt in vorm van Nijntje, bij een vrouw die kindertraktaties maakte. Er zat een stickertje op: Hoera een zusje
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Heel leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Mindl

Ik heb het zelf gemaakt
En waar heb je de zakjes vandaan?🙂

5 jaar geleden

Reactie op Djael

Ik had online zakjes besteld met een stoepkrijt in vorm van Nijntje, bij ee ...
Heb je toevallig de site waar je ze hebt besteld?

5 jaar geleden

Reactie op Nathaliedg-24

Heb je toevallig de site waar je ze hebt besteld?
kindertraktaties.jouwweb.nl werd echt heel leuk geleverd en heb er zelf geen werk aan gehad..

5 jaar geleden

Ik heb deze Nijntje een beetje aangepast (ballonnetje met naam van haar broertje erbij)! Doosje rozijntjes erachter en klaar. Makkelijk en snel te maken ook.

5 jaar geleden

Reactie op Nathaliedg-24

En waar heb je de zakjes vandaan?🙂
Action!!🤗🤗

5 jaar geleden

Kleine plastic babyflesjes met mini-marshmallows gevuld

5 jaar geleden

Deze flesjes. Had ze via AliExpress gekocht maar zag ze later ook in een winkel te koop. Kon dit mooi ruim van tevoren klaar zetten.

5 jaar geleden

Ik heb leuke papieren bekertjes besteld van a little lovely company die we vullen met popcorn (ongezoet en ongezout) colofaantje er omheen met sticker erop hoera een broertje. Alles ligt al klaar voor mijn man om in te pakken na de bevalling. Mocht ik daar zelf geen puf voor hebben :-)

5 jaar geleden

Zelf etiket gemaakt (gewoon uitprinten) met Hoera! Grote zus, en op bellenblaas plakken. Dat in een zakje met rozijntjes :)