21 Reacties

6 jaar geleden

Ik ging met een volle blaas heen met 6 week en toen had ik eerst een uitwendige echo en daarna toch nog inwendig gedaan en toen moest ik voor de inwendige wel plassen van de verloskundige!

6 jaar geleden

Bij uitwendige echo hebben ze het liefst een volle blaas. Bij inwendige echo laten ze je vaak eerst van te voren nog even plassen. Tenminste bij mijn verloskundige.

6 jaar geleden

Ik had 4 december ook mijn 1e echo. Was toen 6weken en 6 dagen. Heb tevoren ook geplast. Had teveel stress. Kan echt geen kwaad! Ze gaan de embryo goed zien👶🏼

6 jaar geleden

Ik afgelopen dinsdag vaginale echo gehad, moest met lege blaas. Termijnecho straks is wel met volle blaas

6 jaar geleden

De arts vraagt van te voren even te plassen bij een inwendige echo. Als je dit niet doet kan je mogelijk plassen tijdens de echo. Dat ding kan namelijk tegen je blaas aanduwen. Ook al heb ik geplast, elke keer bij een inwendige echo kreeg ik het “gevoel” dat ik weer moest

6 jaar geleden

Bij mij had ze niets aangegeven maar ik hoefde ook niet te plassen en zag het kindje goed zitten via vagina echo

6 jaar geleden

Dat is de 1ste keer dat ik dat hoor 😄 ik had een SUPERVOLLE blaas vorige week met mijn 9 weken echo😂 en we zagen alles perfect. Ze moest lachen en ze zei, en ook ineens een goeie volle blaas...🙊😂😂😂

6 jaar geleden

Ik had gisteren mijn eerste echo en ze zeiden dat het ook waarschijnlijk inwendig zou zijn maar bleek toch uitwendig gelijk in beeld. Ik had totaal geen volle blaas want had hier niks over gehoord.

6 jaar geleden

Ik heb gisteren met 7.2 weken een uitwendige echo gehad, was goed te zien. Had niet een hele volle blaas maar was wel expres niet naar de wc gegaan vlak van te voren.

6 jaar geleden

Ik had eerst een uitwendige met volle blaas en toen vroeg ze me om te gaan plassen en daarna inwendig. Ik vond het overigens echt meevallen hoor, je voelt er verder vrij weinig van zegmaar.

6 jaar geleden

Voor inwendige echo hoef je juist geen volle blaas te hebben... bij mij met 9 weken konden ze ook niet zien via de buik echo dat komt omdat ik gekantelde baarmoeder heb.

6 jaar geleden

Het is me allemaal heel erg mee gevallen, deed inderdaad geen pijn ofzo. En boven al een super mooi hartje zien kloppen, wauww wat is dit speciaal en bijzonder 😍😍 18december de intake verder en volgende echo

6 jaar geleden

Reactie op Aapje

Ik had eerst een uitwendige met volle blaas en toen vroeg ze me om te gaan ...
Precies hetzelfde bij mij afgelopen vrijdag

6 jaar geleden

Ik heb bij 7 weken een inwendige echo gehad, Ik moest daar naar het toilet.. Moest met een lege blaas.

6 jaar geleden

Ik vond dat ook heel spannend, dacht zelf 7+2 te zijn. Ze probeerde het toen eerst uitwendig en direct kwam de mini al in beeld! Ze schatte me op 7+4. Ik had niks gedronken van tevoren

6 jaar geleden

Heb het 3 keer inwendig gehad en van te voren plassen word dan wel aangeraden en is vond ik zelf ook fijner

6 jaar geleden

Ik heb vorige week 1 gehad Best plassen ! Was echt lastig met een volle blaas... Het eerste wat de dokter zei was 'amaai zo een volle blaas' 😂

6 jaar geleden

ik moest plassen voordat ze de echo deden maken.. maar volgens mij verschilt dat overal.. ik zou het aan de verloskundige vragen die de echo maakt.

6 jaar geleden

Ik had een zeer volle blaas tijdens de vaginale echo op 7 weken. Ik was voor het vertrek naar de gynaecoloog naar toilet geweest maar moesten enorm lang wachten wegens uitgelopen afspraken. Voor de echo zelf had dat geen invloed. Het beeld die we te zien kregen van ons klein wondertje was wondermooi 🧡

6 jaar geleden

Als het inwendig is zou ik niet met een volle blaas gaan. Dan kan je echt niet ontspannen liggen want dan heb je steeds het gevoel dat je moet plassen...