21 Reacties
6 jaar geleden
Ik ging met een volle blaas heen met 6 week en toen had ik eerst een uitwendige echo en daarna toch nog inwendig gedaan en toen moest ik voor de inwendige wel plassen van de verloskundige!
6 jaar geleden
Ik afgelopen dinsdag vaginale echo gehad, moest met lege blaas. Termijnecho straks is wel met volle blaas
6 jaar geleden
De arts vraagt van te voren even te plassen bij een inwendige echo. Als je dit niet doet kan je mogelijk plassen tijdens de echo. Dat ding kan namelijk tegen je blaas aanduwen. Ook al heb ik geplast, elke keer bij een inwendige echo kreeg ik het “gevoel” dat ik weer moest
6 jaar geleden
Bij mij had ze niets aangegeven maar ik hoefde ook niet te plassen en zag het kindje goed zitten via vagina echo
6 jaar geleden
Ik heb gisteren met 7.2 weken een uitwendige echo gehad, was goed te zien. Had niet een hele volle blaas maar was wel expres niet naar de wc gegaan vlak van te voren.
6 jaar geleden
Reactie op Aapje
Ik had eerst een uitwendige met volle blaas en toen vroeg ze me om te gaan ...
Precies hetzelfde bij mij afgelopen vrijdag
6 jaar geleden
Ik heb bij 7 weken een inwendige echo gehad,
Ik moest daar naar het toilet.. Moest met een lege blaas.
6 jaar geleden
Heb het 3 keer inwendig gehad en van te voren plassen word dan wel aangeraden en is vond ik zelf ook fijner
6 jaar geleden
Ik heb vorige week 1 gehad
Best plassen ! Was echt lastig met een volle blaas...
Het eerste wat de dokter zei was 'amaai zo een volle blaas' 😂
6 jaar geleden
Ik had een zeer volle blaas tijdens de vaginale echo op 7 weken. Ik was voor het vertrek naar de gynaecoloog naar toilet geweest maar moesten enorm lang wachten wegens uitgelopen afspraken. Voor de echo zelf had dat geen invloed. Het beeld die we te zien kregen van ons klein wondertje was wondermooi 🧡