Hier radeloze en oververmoeide ouders!!
Onze kleine man 14 juli 3 jaar geworden. Een paar weken voor die 3 werd begon de ellende.. Hij sliep altijd perfect, wel eens een nacht dat die wakker werd, maar dat was dan niet langer dan een paar dagen. Opeens, naar ons idee, was ze bed eng! Wilde niet meer slapen, alleen maar drama en huilen! Na een paar nachten was het zo erg, dat me man en ik om en om op de bank sliepen met hem. Hij sliep nog in een ledikant, en dus hebben we een meegroei bed gekocht. Hier sliep die eigenlijk goed in, was even spannend maar uiteindelijk viel die wel in slaap! Tot een week voor we op vakantie gingen, toen begon alle ellende weer.. bed is eng, wil niet slapen, ben niet moe horen we alleen maar! Waren beetje huiverig om op vakantie te gaan, maar we dachten we gaan met de auto als het niet lukt gaan we eerder naar huis. Wonderbaarlijk gingen de eerste paar nachten goed, totdat die weer wat hoorde en vervolgens ze bed 'weer' eng is. Op de camping moesten we erbij blijven totdat die sliep, en werd dan 's nachts altijd een keer wakker. Nu bij thuis komt wil die uiteraard niet slapen!! Uit wanhoop ligt me man nu naast hem op een matras.. Dit kan toch geen oplossing wezen!?
Heel veel, maar als moeder zijnde weet ik het echt even niet meer.. ik ben over vermoeid, kan niks hebben, en heel hard opzoek naar een oplossing of de hoop dat het een fase is die snel over is!!