26 Reacties
VRIEND
5 jaar geleden
Misschien een ander speentje? Ik heb echt 4/5 verschillende geprobeerd voor ik er een had die hij fijn vond en ik gebruik nu nog twee verschillende omdat hij er een soms ineens weigert.
5 jaar geleden
Probeer eens een ander merk speen. Die van ons wilde geen difrax maar wel bibs omdat die meer op een echte tepel lijkt
5 jaar geleden
Reactie op Fp9
Hoihoi.
Heb je je wijsvinger of pink al geprobeerd aan te bieden. Zo los i ...
Ik heb dus ook verschillende spenen geprobeerd.. maar niks wilt ze.. maar ze deed af en toe ook de fles weigeren,, wel echt happen ernaar maar dan niet drinken.. maar nu doet ze het dus bij elke voeding. En ze wilt zooo graag het is echt zielig. Ze heeft spruw, en daar heeft ze een kuurtje voor,, maar ze lijkt er nu meer last van re hebben juist
5 jaar geleden
Wij hebben ook 5 of 6 verschillende geprobeerd, maar hier wil ze alleen de bibi speen met 1 platte kant, de ronde speentjes pakt ze ook niet
VRIEND
5 jaar geleden
Oh hier net hetzelfde probleem in combinatie met borstvoeding. Heb al difrax, suavinex en bibs geprobeerd op aanraden maar geen enkele werkt. De enige speen die ze al eens langer dan 2 sec inhoudt tot nu toe is de classic fopspeen van Avent. Ga er nog een aantal van Avent uitproberen denk ik...
Nog anderen met tips of ervaringen?
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Veerzy
Oh hier net hetzelfde probleem in combinatie met borstvoeding. Heb al difra ...
Ik heb twee verschillende speentjes van tommee tippee dat waren de enigste die werkten (misschien ook omdat hij een fles heeft van het zelfde merk 🤷🏻♀️)
ik heb deze https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/tommee-tippee-fopspenen/43380/tommee-tippee-fopspenen-0-6mnd/60311/tommee-tippee-fopspeen-breast-like-0-6mnd/139561/ (wel echt heel lelijk haha)
En deze https://www.baby-dump.nl/product/voeding/432/tommee-tippee-fopspenen/43380/tommee-tippee-fopspenen-0-6mnd/60311/tommee-tippee-fopspeen-2stuks-urban-uni-0-6mnd/139567/
In het begin moest hij ook wel even wennen aan de speen en soms moet ik er ook een paar keer mee wiebelen in z’n mond voordat hij hem goed pakt. Maar het gaat steeds makkelijker, soms snapt hij het gewoon even niet ofzo haha.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op jessynaomi
Ik heb twee verschillende speentjes van tommee tippee dat waren de enigste ...
Ik ben trouwens begonnen met deze spenen toen ik nog borstvoeding gaf.
5 jaar geleden
Heb je de bibs speen al geprobeerd? Hier wordt elke speen geweigerd behalve de bibs. De vorm van de speen wordt volgens de aardige dame bij de babydump het meest geaccepteerd bij de kleintjes.