7 Reacties

2 jaar geleden

Step, knutsel spullen, boekjes, duplo

2 jaar geleden

Stoepkrijt, schoolbord, loopfiets, glijbaan, zandbak, houten puzzel, toet toet auto's, bal, bellenblaas, prentenboekje, tuiniersetje (bezem, harkje, kruiwagentje) et cetera et cetera

2 jaar geleden

Mijn meisje krijgt van mij een loopfietsje en verder vraag ik puzzels van little dutch..poppen spullen...verven met water van SES..bestek setje van little dutch...badstiften..knuffelpopjes van little dutch...foam badspeelgoed..boekjes enz

2 jaar geleden

Wij hebben vooral veel duplo gekocht met diertjes en een trein enz. Wel via marktplaats, zo nieuw is bijna niet betaalbaar als je een beetje veel wilt hebben

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt ook bijna 2. Van ons krijgt ze een leertoren en stapelstenen (stapelstein) Verder weet ik dat ze van de opa's en oma's een peutertafel en stoeltjes krijgt en een huis van duplo. Op het lijstje staat oa ook nog: Knutselspul Boekjes Vulling voor d'r speelkeuken Spelletjes: berenhonger en ik leer vormen en kleuren Wat we thuis al hebben en waar veel mee gespeeld wordt momenteel: Puzzels Wobbel Duplo of blokken Met bakjes in allerlei formaten Kleuren, klei en verfen Poppen en poppenwagen Speelkeuken Emmer en schepje Gymmat van IKEA

2 jaar geleden

Wat veel ideeën, dankjullie wel!

2 jaar geleden

Een leertoren 😃 Wij hebben er eentje van kinderleertoren.nl, heel blij mee.