8 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft ook steeds van die momenten dat hij heel erg huilt zodra we de kamer uit lopen, wat ik doe is dan nog even boven blijven en dan steeds tegen hem praten.
Ga je lekker slapen, mama gaat zo naar beneden..
en dan word hij rustig en roep ik nog op de trap slaaplekker en ik hou van jou en dat soort dingen. En dan ga ik helemaal naar beneden en valt hij rustig in slaap.
Weet niet of het voor jullie werkt maar wellicht te proberen?
Succes mama
2 jaar geleden
Van mij is ze enorm actief en altijd thuis bij me, ik laat haar lopen en doen dansen liedjes zingen,.. We hebben ook een tentje met een matras in en een hangstoel ,in de woonkamer voor tv. Een ze moe is ligt ze daarin, dan geef ik een flesje n'a flesje half u wachten pamper wisselen dan komt ze zelf knuffel geven, haar hoofdje op mn schouders en dan valt ze zo in slaap als ik haar in bed leg, kusje love you en slaapwel, morgen gaan we opnieuw veel spelen en eten 😊 ook 21 maanden nu dat samen met 1ntje van 4 weken. Hier zijn uren dagelijks verschillend soms van 8u/9u tot 13u/14u dutje tot 15 a 17u en gaan slapen rond 22u.
2 jaar geleden
Reactie op gabs
Ons zoontje heeft ook steeds van die momenten dat hij heel erg huilt zodra ...
Proberen we inderdaad maar het maakt geen verschil. Het naar bed gaan zonder huilen/gedoe duurde welgeteld 1.5 week 😔 Ik weet het, zal er wel allemaal bij horen, fases, dingen die overgaan enz, maar ik word er zo verdrietig van. Elke dag probeer ik mezelf op te peppen en niet te stressen en elke dag zit ik weer huilend op de bank naar een huilend kind te luisteren...