18 Reacties
6 jaar geleden
Oh ja dat heb ik ook, eigenlijk met alles wat ik eet en drink. Ik krijg het niet weg, ook niet met water. Moet dan echt mijn tanden en tong poetsen. Een kauwgumpje of mentos helpt ook wel tijdelijk.
6 jaar geleden
Oh ja dat heb ik ook, eigenlijk met alles wat ik eet en drink. Ik krijg het ...
Tong poetsen heb ik ook geprobeerd, maar dan ga ik meteen kokhalzen
6 jaar geleden
Reactie op Marloes26
Heb ik ook last van! Ik poets ook maar gewoon vaker mn tanden, dat helpt ee ...
Ik morgen 10 weken. Dus idd nog maar heel even, hopelijk
6 jaar geleden
Jup hier ook hele dagen misselijk van die vieze smaak.. Ik ben ook 10 weken en heel de dag aan de keelsnoepjes, pepermuntjes, dropjes.. Ik merk wel dat ik deze week meer eetlust krijg. Ik dronk altijd ranja, thee en soms een glas ice tea green. Nu krijg ik alleen nog hele zoete ranja weg en soms wat thee. Merk dat alles wat meer smaak moet hebben. Dus mn brood is ook extra belegd haha. En de gouden tip voor mij was vanille vla! Vooral 's avonds op de bank of als tussendoortje
6 jaar geleden
Herkenbaar! Ik heb ook een hele droge mond voor mijn gevoel met daarbij constant een rare smaak.. niks lijkt te helpen! Met eten wordt het alleen maar erger en als ik mijn tanden poets ga ik kokhalzen.. hopelijk wordt dit snel minder!
6 jaar geleden
Pff het is zo vies, ik heb het na het eten en in de ochtend als ik wakker wordt.. ik neem altijd maar een kauwgom dat werkt opzich wel
6 jaar geleden
Reactie op MamavanB
Zijn er ondertussen mensen die die vieze smaak in de mond ook weer kwijt zi ...
Ja hier is het inmiddels weg (nu 12+1). Denk dat het nu een weekje weg is ofzo.. Heb het alleen nog bij chocola
VRIEND
6 jaar geleden
Bij mij ook weg nu! (12+4) Maar geen garanties voor de toekomst ;)) Voel me ook iets fitter en minder misselijk.
6 jaar geleden
Ook last van! Nu 9 weken. Ook de hele dag dorst en droge mond, heel vervelend. Chips eten lijkt bij mij te helpen, maar is niet zo gezond natuurlijk :-)
6 jaar geleden
Ik heb dat ook! Behalve Rennie niet echt iets gevonden dat werkt. Ik ben nu 12+1 en mijn vriend zei gisteren nog dat ik uit mijn giechel stonk. Echt heel erg irritant! De misselijkheid die gepaard ging met de vieze smaak en droge mond is wel weg overigens, dus hopelijk de andere twee dingen ook binnenkort!!!
6 jaar geleden
Ik zit nu op 10.4 dus hopelijk dat het binnen 2 weken over is. Ik merk dat ik elke dag hele andere dingen wil eten dan daarvoor, omdat ik hetgeen wat ik heb gegeten associeer met die vieze smaak. Ik heb nu 4 rollen pepermunt gehaald, kijken of dat wat helpt.
Mijn vriend vind me overigens heerlijk uit mijn mond ruiken, wat voor mij onvoorstelbaar is met de smaak van dood ongedierte in mijn mond 馃槍