80 Reacties

6 jaar geleden

Abc voor zwangeren van de tuinen

6 jaar geleden

Deze sinds gestopt met anticonceptie in augustus.

6 jaar geleden

Ik slik deze:

6 jaar geleden

Dagelijks Davitamon foliumzuur met vitamine D

6 jaar geleden

Reactie op Susanneh

Ik slik deze:
Ik slik deze ook en ik heb deze ook geslikt bij mij vorige 2 zwangerschappen en ook tijdens borstvoeding geven nog doorgeslikt.

6 jaar geleden

Toen ik stopte met de pil Davitamon compleet mama... sinds ik weet dat ik zwanger ben slik ik deze pillen, 2 stuks per dag. Zo belangrijk voor de ontwikkeling van het kindje 🥰

6 jaar geleden

Ik deze :)

6 jaar geleden

Compleet mama van davitamon :)

6 jaar geleden

Deze twee :) ik slik omega 3 apart erbij omdat het niet in de happy mama zit (waar weer wel een hoop andere belangrijke dingen inzit, zoals folaat, calcium, magnesium, selenium, zink ijzer en jodium).

6 jaar geleden

Ik slik compleet Mama van Davitamon en extra vitamine D (die heb ik altijd te kort)

6 jaar geleden

Vertrouwde kruidvat :) Overigens adviseert het voedingscentrum het volgende; 'Naast foliumzuur en vitamine D heb je geen extra vitamines nodig. Het gebruik van alle andere supplementen (zoals een multivitamine) wordt niet aanbevolen.'

6 jaar geleden

Ik slik mama Davitamon visolie omega 3 schijnt heel goed te zijn voor de innesteling. Zijn wel grote capsules maar je slik ze zo weg.

6 jaar geleden

Ik gebruik die van de kruidvat gewoon, heb ik bij mijn eerste ook gedaan. Verder vanwege het fanatieke sporten gebruik ik ook nog andere dingen... Zoals d3, calcium, ijzer, glucosamine en ga het rijtje maar door. Gelukkig kan het geen kwaad.

6 jaar geleden

Ik slik foliumzuur van kruidvat eigenmerk en visolie(omega3) van action 😊

6 jaar geleden

Gravitamon. :) Verkrijgbaar bij de drogist.

6 jaar geleden

Ik slik mama Davitamon visolie omega 3 schijnt heel goed te zijn voor de in ...
Ik ook! Erg tevreden

6 jaar geleden

Folad smb zuigtabletjes Is eigenlijk voor kinderen, maar is gewoon omdat ik geen grote pillen kan slikken :p

6 jaar geleden

Ik heb die smelttabletjes ook. Maar vraag me wel af of je zo voldoende binnenkrijgt.... wel wel toch?

6 jaar geleden

Hier zit ook nog de algemene van a-z in, dus gewoon alles+alles voor je zwangerschap.

6 jaar geleden

Pileje Methylbiane